Moest je je reactie nu verwijderen? Ik was net de laatste regel aan het lezen. Komt er nu wel of geen ST3?
Ja.
Om RJ te quoten; misschien wel.
Strikt genomen klopt dit niet; als je op aarde 45 kg weegt, weeg je op Mars ook 45 kg. Massa is namelijk niet afhankelijk van de zwaartekracht. Het enige wat verandert is de kracht waarmee je door de planeet waar je op staat wordt aangetrokken
Bedankt Han. Ik weet genoeg.
Ik ben om. Als die een paar honderd pegels is ga ik hem proberen te bemachtigen.
Zal wel binnen een seconde uit verkocht zijn
Begreep van de Swatch winkel ook dat ze max 2 per klant mogen verkopen. Dat klinkt het ook niet logisch dat ze 2500 euro per stuk gaan kosten
Damn. Ik ga langs de lokale Swatch shop very very soon.
The hunt is on.
Ik heb er ook wel zin in. Voor 200 a 300 euro vind ik het wel leuk. Beetje net als die Invicta inkoopactie.
Binnenkort staat het blauwe gedeelte vol met die dingen voor dezelfde prijs onder het mom van âdit heb ik er zelf ook voor betaaldâ
Ben wel erg verbaasd over het hoge enthousiasme over een Swatch.
De horloge snobs vinden het nu opeens wel ok omdat er een âOmegaâ logo zich ergens op het horloge bevind?
Shoe shoe opzouten en laat dit aan de échte Swatch fans over !
Hahaha gekheid leuk dat we nu een hoop leden enthousiast zien over Swatch weer eens wat anders dan dat Hippe dure merken geweld
Enneuh 250 euronen voor een Swatch heren en dames, daâs serieus aan de prijs hoor.
De gemiddelde collectie gaat sub dat bedrag.
Geloof dat mijn laatste 007 Q edition rond de 225 ging.
Niet over Swatch persé, wel over een leuke Speedmaster & space gimmick.
Doe toch niet zo dramatisch man, het is een Swatch met een Omega smaakje.
Als je op Aarde 45 kilo weegt ben je een kind, of zwaar ondervoed.
Als ze âm ook enigszins waterdicht maken is het wel leuk!
Nu vraag je te veel vermoed ik
Met een gelukje 50m WR.
Je hebt gelijk. Zit even op de Swatch site te kijken en hun modellen komen ook niet veel verder dan 30m .
Ja, beste argument aller tijden
Dat ook inderdaad
Marketing, marketing overal⊠en nu wil ik ook eentje!
Ik blijf ook even opletten. Zojuist in plaats van een refurbished Leolux Tango gewoon een nieuwe Klippan besteld, ben het 2-zits kreng gewend dus ach. Leaves more budget.