Omega x Swatch

Ondanks dat ik het een leuk horloge vind, en heb ook wil hebben, is wat er gaande is ronduit triest. Hele rijen gelukzoekers die zo’n ding kopen om te flippen, verzieken het voor de liefhebbers. Jammer.

9 likes

Voor een skere plastic Swatch een nacht gaan wachten… :rofl:

Respect voor het doorzettingsvermogen, ik heb lekker geslapen. In mijn eigen bed that is.

3 likes

Is dit serieus?

2 likes

Kan veel erger, check dit:

Melbourne as we sleep :joy: slept

5 likes

De prijzen op StockX zijn tussen de 500 en 600. Verwacht dat dit flink daalt de komende weken als meer mensen ze krijgen en snel willen flippen. Ik wacht rustig af tot ze weer beter te krijgen zijn en de scalpers met een paar tientjes winst thuis zitten

1 like

Met hesje aan? :+1:

Ja, dat moet van de club :joy::sunglasses:

1 like

Ik schaam me nu wel een beetje dat ik ook maar een seconde heb overwogen om er ook naartoe te rijden.

Sheeple. Tenzij je voor de camp gaat.

Tegen openingstijd een rij tot aan de Pools-Oekraïense grens?

4 likes

Franz zou bij mij vandaag de ramen komen wassen, klootviool.

3 likes

Ik werd net toevallig wakker na een latertje vannacht. Ik dacht even dit topic kijken…. duidelijk dat ik gewoon weer terug naar dromenland kan :smile: Wat een gekkenhuis overal! World’s gone mad. En ja, ik ben ook bang dat helaas de meesten hem meteen gaan doorverkopen. Juist daarom hopen dat er de komende weken zat voorraad is dat dit voor die mensen voor niks was allemaal.

En voor de liefhebbers in de rij nu was het gewoon een mooie ervaring om mee te maken. Good luck allemaal. Ik ga weer slapen :slight_smile:

2 likes

In de rij bij Siebel :joy:

2 likes

Update Rotterdam: Koopgoot staat vol. Rij wordt nu verder voor de HEMA gemaakt.

3 likes

Siebel weet niet wat ze overkomt :joy:
Een eerste keer voor alles :joy:

3 likes

Swatch İstanbul:

4 likes

https://www.news.com.au/finance/business/retail/hundreds-of-people-descend-on-westfield-for-omega-x-swatch-moonswatch-release/news-story/66607d997272d300b93cfbd5e5c1f856

Pas je op? Voor dat je het weet word je bericht verborgen door vlaggers met lange tenen en zand in een rare plek.

1 like

Ik moet zeggen dat ik niet denk dat ze online goed verkrijgbaar gaan zijn als ik dit zie. Dat kunnen we met zijn allen wel vergeten want geen merk gaan zo’n hypetrain stilzetten.

3 likes