Omega zakhorloge, here goes nothing

Besten,

Een aparte vraag voor een zeer bijzondere gelegenheid. Mijn zusje gaat begin oktober trouwen en ik ben haar ceremoniemeester, ik heb een voorliefde voor vintage Omega’s maar op het moment niet de financiële middelen om een Omega zakhorloge aan te schaffen,
Ik heb twee seamaster’s cosmic 2000, een cosmic 2000 duiker die wacht op restauratie (ik heb de onderdelen en het uurwerk los) en een constellation uit de jaren ’50 maar dus helaas geen zakhorloge.

Nu komt de vraag; is er wellicht iemand in de omgeving van Rotterdam die in het bezit is van een goed werkend Omega zakhorloge en bereid is mij dit voor een dag te lenen? Ik zou het fantastisch vinden om in het vest van mijn jacquet een horloge aan een ketting te dragen. Ik weet dat het een aparte vraag is maar voor de twijfelaars, ik ben enorm voorzichtig op mijn eigen horloges en zal nog voorzichtiger zijn als ik iemand anders horloge draag.

Ik hoor het heel graag en zal uiteraard zelf langskomen om te laten zien dat of ik het waard ben…

Groet,
Ger

Hallo ,

Ik heb hier wel een omega zakhorloge liggen wat je mag lenen hoor,geen probleem.
Is nickel model met heel lichte haarscheurtjes in plaat en mocht hij vallen zal het je geen fortuin kosten hoor.

Woon alleen wel in Nijmegen dus wel uurtje rijden,pb maar als je iets wilt afspreken.

ff gechecked want kijk er nooit naar,loopt als treintje

geen probleem voor medeforummer.

geweldige aanbieding…ennne leuk idee zeg om dat op het huwelijk van je zus te dragen

Zeker een prachtige aanbieding en een mooi gebaar!!!

Pb verzonden

Ik heb er ook een een zilvere. Werkt ook nog goed. alleen woon in Hilversum.