Kortgeleden ben ik in het bezit gekomen van een Omega zakhorloge 38.5 waar nogal wat aan ontbreekt.
Ik heb in eerste instantie een mail gezonden aan Omega omdat ik geen wijs werd uit hun site.
Weken later kreeg ik bericht met daarin een verwijzing naar hun site en het advies maar bij een omega dealer binnen te stappen.
Aangezien ik bang ben dat zij mij in een winkel niet willen zien met het vod wat ik bezit hoop ik op een andere wijze nog aan wat onderdelen te geraken.
Op ebay heb ik tot op heden nog niet gezien wat ik zocht.
Kan iemand mij verwijzen naar een site of adres waar ik wellicht wel wat mee kan.
Ik mis o.a. het uurrad de tiretteschroef en niet onbelangrijk een wijzerplaat.
Als je de restauratie zelf wil doen kun je hier kijken. http://www.ofrei.com/
Ze leveren aan iedereen en op andere fora heb ik alleen positieve reacties gezien.
let wel op, dat de douane vaak vervelend doet als er Omega op de vrachtlijst staat en dat dan het inklaren weken kan duren. (vanwege bestrijding van namaak en zo)
Ik vind dat zeker een winkel/juwelier o.i.d. open moet staan voor een ‘vod’.
Het is een product - een volwaardig product wel te verstaan.
En anderzijds: ‘niet geschoten is altijd mis’.
Kortom zou ik gewoon even proberen bij een Omega dealer, horlogerie of ander soort winkel/handelaar die er verstand van heeft.
Ja als ferry met blikken op het horloge gaat gooien blijft er helemaal niets van over.
Heb je toevallig een email adres van ferry dan kan ik hem eens mailen.
ik ben bang dat ik door de recessie de rikketik beurs voorlopig even moet overslaan.