Omega

Staat omega boven de merken BM en Breitling

Euhm

1 like

In het alfabet niet, in elk geval. Flink eronder zelfs.

4 likes

Beter om niet allerlei topics aan te maken voor dezelfde soort vragen :sunglasses:

3 likes

Oordeel zelf

Haha, mooie vragen heb je… eerst of alle dure merken een eta of een eigen uurwerk hebben en nu een status vraagje…

Misschien moet je je even voorstellen en daarna heel gericht je vraag stellen. Grotere kans op hulp

Om je vraag te beantwoorden: niet perse

1 like

Yup.

4 likes

:thumbsup:

Daarnaast: gij troll @Abu

Je hebt ook de mogelijkheid om topics te maken die langer zijn dan één regel :stuck_out_tongue:.
Je hebt geld om een leuk horloge te kopen, mooi! Mijn stap zal zijn naar chrono24.nl te gaan, al je eisen invullen en de landen beperken tot Nederland. Zo kom je pardoes allemaal horloges tegen die je mooi vindt. Hier maak je een lijstje van en gooi die in een topic (met plaatjes). Je kan er ook op eigen kracht één kiezen natuurlijk, ook van fouten kun je leren. Verder veranderd smaak met de tijd, dus het perfecte horloge bestaat niet…

Eens in de zoveel tijd duikt er weer zo’n telegram-stijl nieuw lid op. Vaak met meteen maar duizenden euri te besteden. Wat is dat toch…?

3 likes

@discobot ban him

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven

Eastside is the best. Westside is the best.

image

1 like

Ja.
Zeker zelfs!

@discobot help weergeven :joy:

I currently know how to do the following things:

@discobot start nieuwe gebruiker

Starts one of the following interactive narratives: nieuwe gebruiker, advanced user.

@discobot gooi 2d6

:game_die: 3, 6

@discobot quote

:left_speech_bubble: Carry out a random act of kindness, with no expectation of reward, safe in the knowledge that one day someone might do the same for you — Princess Diana

@discobot lot

:crystal_ball: You may rely on it

hoogconjunctuur

1 like

Omega fo sure. Stuk waardevaster ook. Kijk een paar topics verder, gaat het over de reparatie van een Breitling. Zegt al genoeg toch. Breitling is altijd -1. Had ik al gezegd dat omega waardevaster is? En beter qua uurwerk? Zie jij een topic: omega reparatie vraag? Zegt al genoeg toch. Veel waardevaster ook.

1 like

Niet in het onderwijs, zo te lezen.

En Discobot is al lekker aan de pillen, lijkt me. :rofl:

1 like

Omega schijnt in van die cholesterol verlagende boter te zitten. Kut merk dus. Alles wat in boter zit is kut.

6 likes