Omega

dat is eigelijk onzin kwam hier al best vaak en al lang om te leezen en te kijken heb alleen pas sina kort een account maarja

:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

Controleer je spelling, er verschijnt zelfs een rode stippellijn als er iets niet klopt. Stop er een beetje moeite in.

Fijne avond!

1 like

Zou ik graag willen maar ben dislext ook iets wat mensen soms een beetje rekening mee kunnen houden :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

never mind @Mojo stoorde zich hieraan.
Lange tenen vanavond en ik heb geen zin om hierop te trappen.

Mijn excuses mocht ik als zuur overkwam.
Vond de argumentatie zwak van TS, dit aan de kaak stellen mag blijkbaar niet.

Ciao

1 like

Joun mening heb nu hellaas geen hulp middelen op mijn tellefoon maar inderdaad is geen excuse maar wel iets waar mensen dan niet telkens over hoefen te hebben is tog een horloge forum of doen ze hier ook andere dingen :rofl::rofl:

Hier heeft Raoul niets aan. Fijn dat het bij jou wel werkt. Maar dan hoef je niet met zure ondertoon te reageren. Topic gaat weer over het persoonlijke ipv zijn vraag. Als je daar inhoudelijk niet op kan reageren, houd dan je mening voor je!

3 likes

:smiley:

1 like

Ah je leert snel, nu vraag je info voordat je het horloge koopt haha.

2 likes

Fijn dat je je bericht in z’n geheel hebt aangepast, nu is mijn reactie overbodig :+1: lange tenen, nee vandaag niet :unamused:

Klinkt niet echt heel overtuigend wanneer je bedenkt dat het over een aankoop ter waarde van plusminus modaal maandsalaris gaat :stuck_out_tongue:.

Anyway, zou dan misschien toch verder kijken als je budget rond de 2000 ligt. Kijk eens bij het merk Sinn. Daar heb je veel (nieuwe) horloges uit die price range die echt heel gaaf zijn en de Duitse “Gründlichkeit” is bij de prijs inbegrepen.:smiley: Of kijk een beetje rond op dit forum en lees verhalen van mensen die ergens enthousiast over zijn. Persoonlijk heb ik zo in vrij korte tijd enorm veel nieuwe inzichten gekregen en nieuwe horloges leren kennen.:slight_smile:

1 like

Ik heb een foto van de achterkant laater op de dag mischien ook het uurwerk maar stel dat ik ga kijken zou ik dan bij bijv schaap en citroen afspreeken om te kijken als die echt is ?

Vraag mij af of ze bij S&C op jou zitten te wachten.

Als je net begint en niet veel kennis hebt zou ik gewoon niet via MP dit soort kostbare horloges kopen.

Dit is niet de enige Omega ter wereld; er zijn er genoeg dus kies en koop geduldig en zorgvuldig.

1 like

Ik koop tog geduldig en ik ben hier om iets te leeren


dit is de binnen kant

Man man, dat je het nog vraagt hier op het forum, serienr. op het Garantie Certificaat komt nota bene overeen met die op het uurwerk…een grotere groene vlag bestaat niet. Naast al die andere groene vlaggen die er al waren. (Juwelier en datum waar het verkocht is staat er prijkend op, echte Omega Certificaten, duidelijk echt Horloge, legit serienr).

De foto’s staan toch echt beter op MP dan in het openingstopic hierboven:

Btw. ik zou zelf altijd het serienr publiek afdekken maar blijkbaar denkt de verkoper daar anders over.

En alles geheel nagezien is natuurlijk maar zo vaag als het vaag kan zijn. Als dat er bij staat heeft het meestal geen echte service gehad.

1 like

Als je dit horloge nu weer voor de handel wil kopen, zoals de vorige, zou ik toch denken dat het verstandig is om zelf een goed gevoel bij de waarde te krijgen. Je zou er tenslotte wat geld op willen verdienen, neem ik aan? Als je het horloge particulier koopt, is de kans niet heel groot dat je er direct, op dezelfde plek (Marktplaats) zomaar een paar honderdjes op kan leggen. Dat heb je geloof ik al gemerkt bij je vorige aankoop.

Wat @mark020 bedoelt in zijn opmerking in Omega met “Alleen maar komen halen” is dat je je hier niet iets komt vertellen over jezelf, je interesses in horloges, etcetera. Je komt hier vragen stellen en gaat discussie een beetje uit de weg. Het lijkt dus alsof je alleen maar iets komt halen: informatie. Op dusdanige wijze dat het niet lijkt alsof je verder echt interesse hebt in het forum. Denk dat mensen dat vervelend vinden, wat ik wel snap.

2 likes

Kijk als je het zo uitlegt is snap ik dat ook ja ik laat nooit echt veel van me weeten maar vindt dit forum zekker leuk om te leezen en te kijken :wink: