Omega

wie kan mij vertellen als dit horloge echt is en wat die waard is

2 likes

Heb je meer (scherpere duidelijkere) foto’s. Band, achterkant horloge.
Met alleen deze foto kan ik in ieder geval geen oordeel geven.

1 like

En heb je meer informatie waar het horloge van vandaan komt en over de prijs die ervoor betaald is…

Het is ‘of’ in plaats van ‘als’. En het antwoord op je vraag zoals je hem stelt is nu iemand zijn naam. Niet de informatie die je waarschijnlijk zoekt. En geen antwoord op je vragen. Verder mist alle achtergrond info over het horloge.

Ik zou het nog een keer proberen als ik jou was.

4 likes

Haha die wazige foto’s zijn écht frustrerend én grappig; ik snap niét dat mensen geen scherpe foto’s kunnen maken! :smiley:

Heel dicht bij elkaar staande compaxjes en ik gok dat ondanks dat er automatic op de wijzerplaat staat de secondewijzer met tikjes beweegt…

Een namaak exemplaar IMHO.

3 likes

Echt, ik schat ong €4500 waarde

Wil iemand die inruilen op je Rolex 5500, Raoul🙀

Rob

Blijkbaar €2.750

1 like

Moet zo te zien een 2512.30 zijn. Zou kunnen maar lastig te zien op de fotos of hij legit is.

Mag je al weer naar school? Zou wel tijd worden.

5 likes

zeg het heel.eerlijk dit is echt een forum voor mensen die loopen te zeiken om alles ik stel een vraag over een horloge niet om jullie menig over mijn spelling kennis over horloges en school enz
Dacht dat dit een beetje een leuk en gezzelig forum is maar dat had ik dus mis
Maarja fijne avond

2 likes

bedankt hier heb ik wat aan :muscle::muscle:
Dit soort reacties kan ik waarderen

Je komt hier alleen wat halen en zelf dat doe je nog zonder enige inspanning. Doei

2 likes

Mijn tip: buy the seller.
Oftewel: koop alleen van bekende en betrouwbare verkopers.

Persoonlijk zou ik een dergelijk horloge zoals vermeld in de advertentie écht nóóit aanschaffen via een onbekende marktplaats verkoper.

Suc6!

https://www.kramerwatches.nl/product/omega-seamaster-aqua-terra-full-set-like-new/

Ik zou even verder kijken of gewoon bij een vertrouwde juwelier wat kopen voor die prijs. Desnoods kijk je even in het blauw, dan is het altijd goed volgens mij.

Vind het op die foto erg lastig te zien, maar mijn eerste indruk was: nep!!!1!1!1!1!!1

Na de foto’s op de MP ad in een comment hiervoor gezien te hebben, ben ik toch meer geneigd hem het voordeel van de twijfel te geven. Zou sowieso even langsgaan bij de verkoper (op 1.5m) en vraag hem om het horloge open te maken, als je dan een batterijtje ziet, dan weet je genoeg :stuck_out_tongue: (heb dit zelf wel eens gezien bij een horloge waar toch echt “automatic” op de dial stond :sweat_smile:). Maar ook los van dit extreme voorbeeld moet je kijken of het uurwerk matcht met wat erin zou moeten zitten. Verder schijnt het bij die compax horloge neppers vaak zo te zijn dat er 1 van de drie (in het geval dat ik dit tegenkwam betrof het de datum schijf) wel werkt, en de twee andere niet. Zou hier dus zeker op letten.

Doos en papieren op de foto zijn geenszins garantie als je van een particulier koopt: die kun je als je een beetje geslepen bent zelf (blanco) kopen en invullen naar wens (heb dit iig van rolex wel eens gezien op een website).

Verder is het handig om te weten wat je intentie is. Aan je eerder post te zien, ben je aan het “flipperen”, wat an sich helemaal oke is, maar bedenk dat dit wel een horloge is dat je niet voor een marge van een paar meier weer snel doorverkoopt. Vind het ten slotte persoonlijk geen mooie uitvoering van de seamaster, maar je moet dragen wat je zelf mooi vindt​:v:️. Mijn advies: als je hem wil gaan dragen, ga eens kijken bij de aanbieder, als je hem wil doorverkopen, denk daar dan nog eens goed overna voor je hem aankoopt :wink:

Succes!

1 like

Kan zeker echt zijn maar het beste even laten inspecteren…maar houd er wel rekening mee dat genoemde horloge 9 jaar oud is en zonder bewijs (factuur) van een recente service beurt zul je er rekening mee moeten houden dat je zeker nog enkele honderden euro’s gaat kwijt zijn aan een goede servicebeurt bij Omega of een Omega Authorized Service Centre (W&V bijvoorbeeld)

1 like

bedankt voor de reactie het is voor mij zelf niet volr de verkoop vindt het zelf ook inderdaad niet de mooiste uitvoering maar het heeft ook wel wat

1 like