Omega

Hi,

Onderstaand 2x Omega horloge kunnen jullie mij er meer over vertellen met een eventuele prijsindicatie.

Ben mij er van bewust dat de kroon bij de vrouwenhorloge niet origineel is.

Bij voorbaat dank.

Mvg

imageimageimageimage

Het heren model stamt mi uit de jaren '60 > '70, je zou de kast open kunnen (laten) maken voor de leeftijd en het referentie nummer wat in het deksel staat, dan kun je ook meteen zien welk kaliber uurwerkje er in zit.
Het verguldsel is behoorlijk versleten, afhankelijk van de staat van het uurwerkje (lees laatste service) denk ik iets tussen de 150 en 350 euro.
Ook voor het dames model zal de kast even open moeten voor de leeftijd, etc.
De waarde ligt lager daar de markt voor vintage dames horloges beperkt is (lees er zijn nagenoeg weinig liefhebbers/verzamelaars voor).

1 like

Waarschijnlijk kaliber 5xx automatisch uurwerk in het herenhorloge. Jaren 60 kan heel goed.

Post even een foto van de achterkant en probeer (indien het een schroefdeksel is) even met een squashbal of punt van een schaartje o.i.d de kast te openen. Als je het niet aandurft kan je altijd even een juwelier binnen stappen. Kijk in het uurwerk naar het serienummer en het kaliber en post ook even een fotootje zodat we de staat kunnen beoordelen. Waarde zonder servicehistorie zal voor het mannenhorloge rond de 200-250 liggen.

Het serienummer kan je koppelen aan een jaartal door hier te kijken.

Hij is in ieder geval origineel, geen redial en het lijken op onyx inlays in de indexen.

Het vrouwen horloge is inderdaad, zoals hierboven gezegd, niet enorm veel waard.

2 likes

Bedankt voor uw bericht. Ik kom er tzt op terug incl. foto’s.

Mvg

1 like