Omega

Ik ben mij al geruime tijd aan het oriënteren op een mooi horloge. Door de nu aantrekkelijke prijzen bij Siebel ben ik met hernieuwde interesse gaan kijken naar Omega. Naast uiterlijk vind ik m.n. een mooi uurwerk van belang (daarom ga naast de Omega op termijn ook nog voor een JLC/Zenith/Rolex o.i.d.). Mooie Omega klokjes vind ik:

  • Speedmaster Day-Date (of alleen Date)
  • Constellation Double Eagle Chrono
  • Seamaster 300 M Chrono Diver
  • Seamaster Aqua Terra Big-Size Chronograph

Wat valt hierover te zeggen, qua uurwerk (volgens mij heeft de Constellation veruit het mooiste uurwerk)?
Al deze klokjes hebben toch een ETA-uurwerk?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet,
Steven

ik vind het handopwinder uurwerk uit een speedmaster bij omega het mooiste …
de seamaster heeft een gesloten bodem

en als je nog gebruik wilt maken van de 30% korting bij siebel dan mag je wel op schieten want voor zo ver ik weet is het alleen uitverkoop van de modellen die ze in huis hebben …dus daar moet je ook een beetje geluk bij hebben.

je wish-list is ook niet verkeerd,

succes met je keus

Ik heb van Siebel al begrepen dat ze de “deur uitvliegen”. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een automaat.
Heeft elke Speedmaster een glasbodem?

Groet,
Steven

nee

Ik zou er gewoon z.s.m. heen gaan. Ik heb er twee weken terug al een van de laatste SMP’s weggehaald in Amstelveen. Ik zou gewoon even bellen.

Het is erg leuk om een SMP James Bond limited edition te kopen met ruim 30% korting :wink:

Gr.
Simon

In Rotterdam gaan ze op een gegeven moment van de beurstraverse naar stadhuisplein daar worden dan de laatste verkocht. Ik zou voor een speedy gaan…
groet
ger