Omegacatalogus met alle huidige modellen, bestaat dit?

Ik zou graag voor mijn vrouw een Omega kopen, maar ik had graag eens een catalogus bekomen zoals Breitling of Rolex bv. heeft. Dus iets waar ALLES in staat. Enfin toch de nu gangbare modellen.

Bestaat dat eigenlijk ?

Ik heb hier wel wat moie boekjes van Omega, maar niet zulk een “totaalcatalogus”.

En kan ik dat dan online aanvragen of moet ik naar de juwelier ?

Enfin, ik vroeg al een paar keer achter “een” catalogus van Omega, maar ze duwen me altijd een “beperkt” werkje in handen. Bv. Enkel en allen over de Constellation of zo …

Bij de Swatch groep (Eindhoven) kun je vast wel een recente catalogus aanvragen 003140 2199999. Overigens zou een Omega dealer deze ook beschibaar moeten hebben, maar dan moet je wel aangeven dat je een complete catalogus wenst.

groet hans

Tja, ik heb dit nog nooit zo expliciet gezegd, maar zal het de volgende keer bij mijn Breitling AD ( verkoopt ook Omega ) eens nadrukkelijk vragen.
Als ze iets willen verkopen moeten ze er ook wat moeite voor doen…

Swatch stuurt ze gewoon op hoor.

Heb net een mailtje naar Swatch gestuurd.

De totale Omega-collectie kun je uiteraard ook gewoon op de website van Omega bekijken. 't Is geen papieren catalogus die je lekker kunt doorbladeren, maar toch…

Paul G.

De collectie op de website van Omega is juist zeer, zeer beperkt vergeleken met de modellen die allemaal in het boek bij de dealer staan…

heb je dan catalogi van breitling en rolex ???
Hoe vraag je die dan aan als ik vragen mag ? :smiley:

Groet David