Omegadealer met veel op voorraad

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een bepaald Omega model en wil deze dus eens passen, zien en voelen, maar ikzou hier in de omgeving niet echt een dealer weten die ‘veel’ op voorraad heeft, iemand hier misschien een idee warvoor ik daar het beste kan zijn?

Het gaat om dit model; http://www.omegawatches.com/index.php?id=309&details=1&ref=48005001&no_cache=1

Graag hoorik het! :slight_smile:

Hoi Jaap-Wim,
Een tijdje geleden was ik in Bussum bij Geerling Juweliers. Ik was onder de indruk van de vriendelijike benadering en van de voorraad horloges, mn. Meistersinger en Omega. Er was natuurlijk veel meer maar je let toch op “jouw” merk en dan ook nog een specifiek model, in mijn geval was dat de Speedmaster. Ik weet dus niet of hij ook enkele van jouw De Ville had.
Overigens weet ik niet of Bussum “bij jou in de omgeving” is, maar ik dacht in het midden van het land wel in de buurt te zijn :wink:
Grtz.

Hallo Aguja,

bedankt voor je reactie. Ja, ik woon zelf ook midden in het land, zelfs dicht bij jou in de buurt (wist ik nog dmv de Meistersinger Inkoopactie :wink: ) en dus is Bussum heel goed te doen!

In Zeist zit overigens ook een dealer met verschilllende merken, net als in Baarn trouwens, misschien ook eens het bekijken waard.

Jaap-Wim: je hebt een PB

Bedankt Basko, inmiddels gelezen en beantword.

Succes, wellicht tot ziens…