Omgekeerde wereld

Je gaat ook spijt krijgen van de verkoop van die PAM vrees ik :joy:

1 like

Begin jij nu ook al? :joy:

1 like

Die Lucas weet precies hoe een
vrouw denkt . :rofl:

1 like

daar is weinig vrouwelijks aan, die heeft meer bovenarmen en minder tetten dan @anon50762135

1 like

Herkenbaar hoor. Twee Rolexen weggedaan en twee keer een betoog dat ik spijt zou krijgen. Geen seconde spijt gehad. Waarschijnlijk vooral bang waar ik nou weer mee aan zou komen. Nu ze ziet dat ik meer van vintage seiko geniet dan een kleuter van lego is ze gerustgesteld :grin:

1 like

Ja man. Coronakilo’s. :cry:

meer Schultenbräu kilo’s, volgens mij

2 likes

Gulden Draak for the win.

1 like

oh ja, coronacrisis, geen geld meer voor echt bier?

2 likes

Wat drink jij dan?

nu in de kast Karmeliet Tripel, Gouden Carolus Hopsinjoor, Stoute Gijt, Emelisse Imperial Russian Stout, en Fall Hornin’ omdat het weer herfst is

1 like

Haha, mooie naam. Vrijdagavond in huize @jotun,. mevrouw J vanuit de keuken met de koelkastdeur open: ‘Darling, what do you want?’. Jotun mompelend vanaf de bank: ‘Foghornin’.

Ook een toffe naam trouwens.

2 likes

en ik heb nog wat Duitse biertjes staan

5 likes

Niet te lang mee twijfelen. Hoe langer je wacht hoe moeilijker het word om een vervang exemplaar te vinden met weinig gebruikssporen.

Gebeurd regelmatig, dan zijn de dames eenmaal gewoon aan het horloge en doen zij er moeilijk afstand van en moet ik nog dagen en soms weken horen, die jij hebt verkocht vond ik pas echt mooi. Dus ik trek mij daar niets meer van aan.

1 like

Dat is … een brede smaak. Zo te zien hou je van zoet?

Ik neem aan dat ze dit topic meeleest, en in dat geval:

Mevr @H47,

Je hebt helemaal gelijk, als ricky-boy niet wil luisteren en het horloge toch verkoopt dan is het tijd voor maatregelen. Niet van die zachte ‘o we hebben en pandemie’ maatregelen, nee… echte !!

Hoe durft ie !!!:triumph: :triumph: :triumph:

Zelf accountje aanmaken en er lekker bijkomen !!

2 likes

Ik krijg meestal commentaar als ik een horloge koop, maar als ik dat horloge na een tijdje wil verkopen of ruilen, dan krijg ik ook commentaar, namelijk dat het zonde is om zo’n mooi en uniek horloge weg te doen! :grimacing:

2 likes

Yes :joy:. Ik verkocht er ooit één. Enorm veel spijt van gehad. @Mojo_69 kan erover meepraten!

2 likes

Niet meer doen he :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like