Omgekeerde wereld

Ruzie met mijn vrouw omdat ik een horloge verkoop i.p.v. koop.
Denk zomaar dat ik de enige ben op dit forum die dat overkomt of … :slightly_smiling_face:

18 likes

Was het je huwelijkscadeau of zo? :joy:

6 likes

:joy: nee

1 like

Op zich een goede tactiek om horlogebudget te creëren :+1:

2 likes

Waarschijnlijk omdat ze weet dat er iets duurder voor terug gaat komen :sweat_smile:

1 like

Nee veel goedkoper dus dat is het ook niet.
JE KRIJGT SPIJT!!! ongeveer 70 keer en serieus boos :joy:

2 likes

Oh dat heeft mijn vriendin ook wel eens als ik zeg dat ik wil verkopen :roll_eyes:

2 likes

Heb je er eindelijk één die zij ook mooi vindt…

2 likes

Dreigen met je vriendin verkopen. Jij bent autoverkoper of makelaar zeker. :wink:

2 likes

Ik snap haar wel…

Stel je krijgt spijt, dan zit je weer avonden lang te struinen op het web om hem te vinden. Dat gaat allemaal af van de quality time. Zij denkt een paar stappen vooruit.

9 likes

Inderdaad budget voor mij maar in dit geval ook voor haar. Wat ik wil kopen is goedkoper. Misschien ken je mijn vrouw gezien onze gezamenlijke woonplaats. Daar wil je geen ruzie mee. Werkt in de plaatselijke kleding/sportzaak. Die hele knappe. :slightly_smiling_face:

2 likes

Klopt :slightly_smiling_face:

1 like

Gaat het om een eigen horloge of één van je vrouw?
Zonder gekheid, hier wel voor een deel herkenbaar. M’n gouden Gshock zal van mijn vriendin gratis weg mogen, terwijl ze de junghans zelf mooier vindt dan ik.

Van mij.
Ze krijgt geen horloges meer. Heeft ooit een Citizen Ecozilla gehad die kreeg ze zelfs stuk :upside_down_face:

2 likes

Ja dat hoor ik hier ook wel eens, soms heeft ze ook nog eens gelijk … Maar als ik een horloge niet draag dan moet het voor mij een bijzondere reden hebben het te bewaren.

1 like

Als ik de Tank verkoop denk ik dat ze mij versmoort in mijn slaap.

4 likes

:no_mouth:

8 likes

Kan leuk zijn :slightly_smiling_face:

1 like

:joy:

yep hier hetzelfde. Die hebben we op onze trouwdag gekocht heeft die dan geen speciale betekenis voor je. Nee, hup op naar de volgende. Wees blij dat ik dit alleen met horloges heb.

2 likes