[on hold] Tudor Blackbay 58 Blue 🔵 uit 2024

Te koop!

Verkregen door inruil, maar ik had er al 1… :sunglasses:. Een van mijn favoriete horloges. Perfecte maat, moderne specs maar vintage uitstraling. Tophorloge. Op origineel leer - band is ongedragen!

Merk en model: Tudor Blackbay 58 Blue ref. 79030B
Diameter: 39 mm
Leeftijd: juli 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): okt 2025
Factuur en/of certificaat: :white_check_mark:
Originele doos en/of eventuele accessoires: omdoos doos aankoopfactuur (2024 uit Duitsland via Chrono) 2x boekje, garantiepas. Horloge op originele lederen/suedeband met vouwsluiting.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, ophalen Weesp of Amstelveen; verzenden kosten+risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): haarlijntjes, bandwisselsporen, zie ook foto’s. Zeer nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor MT5402 automaat
Vraagprijs: 2495 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

39 likes

Upje. Al veel interesse maar biedingen nog wat laag.

8 likes

Vrijdagavond upje!
Prijs niet in beton gegoten.

4 likes

Skupje voor de prachtige Tudor, vol id garantie met ongedragen band!

Veel ruilvoorstellen, maar op zoek naar ruil tegen geld… enige kanshebber is een GS HAQ sportief model, maar ik ben ietwat kritisch.

1 like

Uppie!

Gaat volgende week op ander kanaal ook aangeboden worden.

Gereserveerd!

2 likes