On the way: Rado!

Nooit gedacht dat ik ooit een Rado aan mijn collectie toe zou willen voegen…
Maar na een artikel over de Captain Cook ben ik enthousiast geworden over dit horloge en zijn heritage. En aangezien mijn lokale juwelier Rado dealer is, heb ik na wat dralen en draaien doorgepakt: Ik heb een Rado Captain Cook 45 besteld! En wel de (in mijn ogen heel bijzondere) donkerbruine versie!
Ik vind de band prachtig, en aangezien ook ik toch nooit duik, is leer geen dealbreaker…:wink:

Het horloge in kwestie:

Wristshots volgen zsm…

35 likes

Snap jouw keuze; mooie klok.
Veel plezier ermee!

zit die band in real life ook zo mooi tegen de kast aan?

Totaal niet waar ik aan zou denken bij Rado maar deze is mooi hoor! Congratz!:+1:

1 like

Kanonnen, wat een beest!
En Rado is voor de eeuwigheid, toch?
Zeer slijtvast.

Dat ziet er mooi uit.
Ik ben erg benieuwd naar de wristshots.

Prachtig horloge, veel draagplezier en zie de foto’s graag tegemoet !

ik heb hem nog niet real life gezien… Maar dat was wel een vd publiekstrekkers ja

1 like

Ja erg fraai, benieuwd naar de wrist shots!

Zeer fraaie binnenkomer!

Mooi! Ben benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet.

@[quote=“flowert, post:11, topic:128206, full:true”]
Mooi! Ben benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet.
[/quote]
Dit dus! Heb 'm ook zitten bekijken op internet een tijdje terug en het lijkt echt een mooi ding.

Mooie Rado, gefeliciteerd😍
Heb zelf wel iets met Rado, ben erg gecharmeerd van de blauwe variant met stalen band. De meer common variant😏, zo te zeggen.
Rado is naar mijn mening een iets ondergewaardeerd merk en dat is jammer, want ze maken mooie horloges.
Ben erg benieuwd naar de foto’s
Veel plezier van deze mooie klok👍

1 like

Feli!
Ik moest hem even opzoeken. Mooi gemaakt spul, Rado. Veel van hun design is niet zo voor mij maar dit is een mooie duiker. Zij het met 45mm veel te groot voor mij. De 37mm is weer klein voor een duiker maar zou ik best eens willen zien. De concaaf insert zou ik aan moeten wennen.

Mijn horlogemaker heeft meerdere malen geklaagd over tot pulp smeltende Rado pakkingen als ze wat ouder worden. Geen idee of dat met de nieuwsten ook nog zo is, maar tijdig verversen is altijd een goed idee.

4 likes

Ik ben ook zeer benieuwd als Rado liefhebber en bescheiden eigenaar van een paar modellen.
Een mooi merk met een eigen gezicht en innovatief.
Mooie klok, gefeliciteerd.

groetjes Lenno

Wat een schitterend horloge!

Ik wacht nog steeds op de LE 37mm… Levertijd is nu al 2 keer een paar weken verlengd… Hebben meer mensen dit probleem?

Toen ik ‘m voor de eerste keer zag dacht ik al: MÓÓI!!!

Oeii, ja dat is inderdaad een heel apart mooi klokkie. De band is ook prachtig. Plemp maar een hoop foto’s hier op het forum plies plies.

Zeer mooi!