Onbegrip om mij heen en geen horloge kennis

Da’s toch zeker die fiat 500 van Barbie!?

1 like

Lekker hoor ik zit nu in beieren ook met de motor en ga morgen weekje sturen in Tirol :+1:t3::+1:t3:

1 like

pfoe, niet alleen horlogekenners hier!

3 likes

Geinig dat veel horlogemensen ook motorliefhebbers zijn. Ikzelf ook! Paar weken geleden nog een circuitdag gedaan met m’n Triumph Street Triple R.

1 like

Dus ik koop een horloge van €2000+ maar alleen omdat ik hem mooi vind en omdat ik dan het gevoel heb dat ik iets aparts heb… maar zonder enige kennis van het uurwerk.<

Mm… had ik pas ook, op het strand, op vakantie. Maar wel stukken goedkoper. En die mag ik hier niet eens laten zien.

Serieus: wat zal het jou bommen wat anderen vinden.

1 like

Tja… kan me dat soms wel aan trekken hoor :o

Ik heb alleen mensen in mijn omgeving die volledig begrip hebben voor deze hobby :wink:

Dan heb jij geluk en bevind je je niet in boerse kringen zoals ik… die zijn allemaal zuunig :see_no_evil::see_no_evil: de ouderen met name :wink:

1 like

Engels een struikelblok ? Wauw. Snel onder die steen vandaan komen (:wink:) en een cursus gaan volgen, zou ik voorstellen. Heb je de rest van je leven plezier van.

Ja dit gevoel ken ik erg goed, en voor verschillende redenen :joy:, maar niet omdat ik een waardevol horloge draag, wat veel mensen om me heen ook doen.

1 like

Biedt m aan te ruilen tegen een nieuwe budget quartz!

Mijn achterban reageerde ook ongeveer zo, toen ik in april jl. mijn SMPc ophaalde. Als motivatie voor de keuze van deze ontzettend mooie Omega, vertel ik dan dat ik altijd al graag zo’n mooi houten kistje van Omega wilde!:grinning:

6 likes

Welkom hier. Omdat we een echte community zijn heb ik nog wel een stoel voor je staan hier. Gratis af te halen.

2 likes

Van de reparatiekosten van de automatische versnellingsbak van een vijf jaar oude Passat trouwens ook :face_with_symbols_over_mouth:

Sorry, ik moest het ff ergens kwijt :upside_down_face:

4 likes

Neuh dat niet maarja nooit druk mee geweest one two three fuck yes no gaan me wel aardig af :joy::joy:

1 like

‘Alleswetende’ collega van mij…'Als de secondewijzer van een Rolex zich zwevend beweegt is het een echte… ‘’ Dan houd ik mijn mond maar…:joy:

3 likes

Wanneer dat zo is, zit er een GS Spring Drive uurwerk in een Rolex kast. Het beste van beide werelden :wink:

3 likes

dank je, die ga ik voortaan gebruiken! :smile:

1 like

Hee @Henry1989, deze draad is opgewekt.

Lukt het al een beetje met het Engels? Of in ieder geval met behulp van mijn google-translate tip Engelstalige informatie te vergaren? En om opmerkingen als “wat heb je nu aan zo’n duur horloge” te pareren?

1 like

Om dan in ieder geval iets zinnigs toe te voegen: OHPF = on hold pending funds. AKA (oftewel Also Known As) Ik wacht nog op mijn geld.

Voor wat betreft het onbegrip; Ja, hoor. Vooral van mijn vrouw :wink: En af en toe twijfel ik ook weleens hoe onzinnig veel geld het is. Maar dan kijk ik naar mijn pols en denk: tja, op de bank krijg je ook geen rente…

1 like

Jaa ik zie het ja :see_no_evil::see_no_evil: heb me een hele tijd niet echt bewogen op dit forum… mijn tl3 ben ik zelfs kwijt.

Wat betreft de Engelse taal dit gaat beter hoor!
Ik gebruik zo nu en dan de translate app met succes :slight_smile: maar ik kan het wel beter lezen dan spreken :stuck_out_tongue_closed_eyes: nu zullen er veel mensen zijn die dit niet begrijpen maar ik heb er gewoon nooit mee bezig geweest of interesse in gehad. Ik heb ook geen baan waar ik het bij nodig heb oid. Van jongs af aan gewerkt en weinig met computers/internet gedaan. Laatst op vakantie op de Canarische eilanden heb ik me toch wel kunnen redden in het Engels haha applaus voor mezelf :slight_smile:

Wat betreft de opmerkingen dit gaat goed want eigenlijk word er nooit meer over gesproken :joy: ik loop er ook niet mee te koop. Dat heeft geen zin :slight_smile:

Zal proberen weer wat meer actief te worden hier :slight_smile:

3 likes