Onbegrip

Heb er even naar gezocht in het forum maar zo snel niets gevonden, maar geldt het ook voor jullie dat het in jullie directe omgeving niet leuk praten is over horloges aangezien, in dit geval mijn vrienden niet begrijpen dat ik “zoveel” geld uitgeef aan horloges . … gevoel van onbegrip dus … ook de hoofdreden dat ik mij heb aangemeld voor dit forum om wel mijn ei kwijt te kunnen mbt deze hobby :smile:

11 likes

Ik voel me soms ook ongegript

Heb je een iPhone?

Ongerip of onbegrip?

Ik heb alleen nog maar horloge gekken als vrienden. Dat scheelt een stuk. Aanrader. :grimacing:

11 likes

geen vrienden is nog makkelijker

8 likes

Het uitspraken van je partner topic dekt de lading wel aardig :joy:.
Ik denk dat ik mijn vrienden alleen onder de indruk breng als ik een Rolex, eigenlijk het enige merk wat horlogeleken kennen, om de pols zal hebben, heb alleen het geduld niet om hiervoor te sparen…

2 likes

Vervelende sneltypetoets … kijk even of ik t kan aanpassen

Jaren geleden wel.
Nu niet meer.

Allemaal aangestoken…:stuck_out_tongue_winking_eye::innocent:

2 likes

Dom kijken en gemeen lachen

1 like

facebook “vrienden”. Wat nou onbegrip, direct ontvrienden dan. :smile:

1 like

Vrienden?

4 likes

Hahaha een paar van mijn vrienden er wel mee aan het infecteren :wink: Eerste klokje al samen met ze gekocht. En op werk zijn er ook een paar mensen meer geïnteresseerd aan het raken, prachtig.

En ja een paar ook totaal niet.

1 like

Onbegrip, irritatie, frustratie, boosheid en dan agressie.

Gewoon je interesse delen met mede lotgenoten bespaart je een hoop ellende :laughing:

1 like

4 likes

Ik speel meestal de underdog; interesse móet dan wel komen en daarna de infectie, haha!!
Intussen al heel wat meer horlogefans in m’n omgeving!!!:joy:

1 like

Nee, wat vrienden betreft geen last van. Het is vooral mijn familie :smile:

2 likes

Familie?

3 likes

Onbegrip…wacht maar tot je getrouwd bent.

4 likes