Onbekend horloge

Ik heb een herenhorloge van 14K goud met op de achterkant slecht zichtbaar een logo van een kroontje. Tevens staat op de wijzerplaat “Rose” vermeld. Ik neem aan dat het rood goud betreft, maar ik kan het merk niet achterhalen. Het is mogelijk dat dit horloge in Indonesie is aangekocht. Kan iemand mij meer info geven over het merk? Thx.

Mogelijk is het een Tudor? Post anders wat foto’s…

Bert1 Schreef:

Mogelijk is het een Tudor? Post anders wat
foto’s…

Anders blijft het een onbekend horloge…

Hier staat hoe je foto’s op dit forum plaatst: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Ik heb een drietal fotootjes in de photobucket geplaatst. Ik ken dat programma niet zo goed en hoop dat jullie erbij kunnen. Groet, M

Peralta Schreef:

Ik heb een drietal fotootjes in de photobucket
geplaatst. Ik ken dat programma niet zo goed en
hoop dat jullie erbij kunnen. Groet, M

Nee dat gaat niet, je moet even de link laten zien waar ze staan.

Persoonlijk kan ik uit deze foto’s slechts opmaken dat je flitser het in ieder geval doet… :smiley:

Kun je het nog eens proberen met de macro-stand van je digitale camera? en dan graag foto’s maken van de wijzerplaat en de achterkant van de kast.

Bert1 Schreef:

Persoonlijk kan ik uit deze foto’s slechts opmaken
dat je flitser het in ieder geval doet… :smiley:

Kun je het nog eens proberen met de macro-stand
van je digitale camera? en dan graag foto’s maken
van de wijzerplaat en de achterkant van de kast.

… en als het mogelijk is, zonder de boel te beschadigen, ook van het uurwerk.
Als het even kan geen flits gebruiken, er is (zon)licht genoeg.

We komen er wel:)

Dank je voor alle hulp tot zover. Ik heb het horloge momenteel niet thuis. Deze wordt getaxeerd vandaag of morgen. Zal dus even moeten wachten tot ik deze weer thuis heb. Plaats dan wederom wat betere foto s.
Vriendelijke groet