Onbekend, onbemind: blijven of verkopen?

Hallo allemaal,

zoals ik in mijn andere post al schreef heb ik een paar weken geleden een kleine partij duikhorloges gekocht. Een van de horloges die daarbij zat was een voor mij totaal onbekend merk, namelijk Daniel Mink. Ik kan op internet weinig terug vinden over dit werk. Ik lees wel dat hij (Daniel Mink) nu betrokken is bij het merk Renato, maar daar vind ik eerlijk gezegd niet echt iets leuks tussen zitten.

Er is wel een site, danielmink.com, maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van. Het horloge is van hoge kwaliteit en doet me wat design betreft denken aan de Omega Seamaster (2254/2264). Het is een zwaar goed afgewerkt horloge, 43mm diameter, 15mm hoogte, saffierglas en een ETA-uurwerk.

Het horloge is ook in absolute nieuwstaat en geheel compleet incl. 2 verschillende erg soepele en comfortabele rubberen banden en een mooie houten doos. Ook het prijskaartje en bon ($1.175,-) zitten er nog bij. De lume is erg goed.

Wat weten jullie over dit merk, er staat “Swiss Made” op de wijzerplaat.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Eric

Kijk, daar hoef ik dus geen topic meer aan te wijden.
Via Google pics

kun je de nodige fotootjes van horloges van dit merk bekijken.
Als je zulke pic’s vervolgens aanklikt kom je op sites waar over het algemeen meer achtergrondinfo over het merk te lezen is.

Groetjes,
Flip.

Thanks, maar gelukkig weet ik dat al…(:smiley:

Dan nog is er weinig informatie te halen omtrent Daniel Mink. De foto’s hierboven zijn trouwens van de verkoper, in overleg gebruikt natuurlijk.

Eric

Je twijfelt tussen blijven of verkopen? Ik zou hem houden! Erg mooie duiker van een bijzonder merk en zo te zien goede kwaliteit! Mooi ding!

Ik zou hem voor weinig verkopen, heb je niks aan z’n klok. Stuur me maar een PB. :wink:

Serieus: Lekker houden, ziet er goed uit!:slight_smile:

Ik zou hem ook houden, het is geen flutding zo te zien…weer es wat anders

Niks leukers dan een merk die je niet om elke pols ziet.
Dus lekker zelf houden.
Mooie klok trouwens(tu)

Groet
Herman

Houwe. mooie klok.

echt een mooi klokje eric(tu) ik zou m lekker houden,je kan m ook ruilen natuurlijk. ik heb nog wel wat;)

Als jij hem zelf mooi vind zou ik deze zeker houden
maar als je mij vraagt zou ik deze ook zeker houden

arie Schreef:

echt een mooi klokje eric(tu) ik zou m lekker
houden,je kan m ook ruilen natuurlijk. ik heb nog
wel wat;)

Oh, Arie? Vertel…(:smiley: