Onbekend zakhorloge. Wie helpt me verder?

:joy:

1 like

Cool! Joseph Bloch koppelt er in ieder geval vast een naam aan. Thanks

1 like

Ik heb ze eens goed naast elkaar gelegd, maar lijken inderdaad wel dezelfde horloges. Wat heel vreemd is, want op Catawiki is hij verkocht aan iemand uit Oostenrijk voor 200 (ex opgeld en verzending), maar ik heb hem een week later (of zo) gekocht van iemand in Nederland via MP voor een stuk minder dan dat. Kan het niet verklaren, maar idd wel vreemd.

Dan is de enige conclusie die we er uit kunnen trekken dat er nu ook klonen zijn van hele oude zakhorloges.

Je weet het niet 🤷

Bijna :wink:

Hij is verkocht door iemand uit Oostenrijk aan iemand in Nederland.

1 like

Ook aan gedacht, maar de verkoper komt toch echt uit Nederland. (gegoogled en heeft hier ook een zaak) En ook het ontvangen pakketje was in Nederland op de post gedaan. (verpakking heb ik nog ivm hergebruik) En als je hem koopt voor 200 (+ opgeld) lijkt het me niet logisch zo snel te verkopen voor minder geld via een kanaal (MP) waar je niet per se moet verkopen bij een minder bod…

Wellicht is de verkoop niet doorgegaan. Koper die niet betaalde ofzo. Overal kom je mensen tegen die voor de lol zitten bieden maar als het puntje bij paaltje komt niks meer van zich laten horen.

1 like

Zou op zich kunnen inderdaad en is niet uit te sluiten, maar Catawiki gaat je dan wel behoorlijk stalken hoor. Ik verkoop zelf wel eens wat via Catawiki en weet dat ze echt wel achter je aan gaan als je een koop hebt gesloten.
Maar…zou idd kunnen.

1 like

Dat heb ik wel eens begrepen ja, dus waarschijnlijk kun je je account dan wel opdoeken. Maar je hebt altijd vreemde vogels die dat weer grappig vinden ofzo :grimacing:

1 like