Onbekende Amerikaan: "Aqua Master"

Vandaag brengen we weer een bezoekje aan Amerika; ofwel specifieker de stad New York.
We vinden hier het merk
http://www.aquamasterwatch.com/][img]http://i1017.photobucket.com/albums/af296/Sparks_02_2010/logo-1.jpg[/img

De naam doet vermoeden dat het een merk is dat hoofdzakelijk waterbestendige - ofwel duikhorloges op de markt brengt, met de nadruk op professionele chrono’s.
De site bekijkend kom ik echter tot de conclusie dat het assortiment ook veel heren- en dames-jewelry omvat.
Nu even focussen op de heren- en dameshorloges: ik raak er niet van onder de indruk, en zie bovendien heel veel bling-bling.
Ik zou de herenhorloges om die reden nauwelijks als zodanig durven bestempelen.
Maar goed, dat is mijn nuchtere Hollandse blik. Wellicht doen ze het uitstekend op de Amerikaanse markt.
De lust vergaat mij om me nog in de kwaliteit te verdiepen.
Ook zulke merken komen in mijn topics aan de orde. Het kan natuurlijk niet allemaal halleluja zijn.

Tot zover mijn bijdrage van vandaag.
Morgen beter? . . . we zullen zien.

Groetjes,
Flip.

Sparks Schreef:

Tot zover mijn bijdrage van vandaag.
Morgen beter? . . . we zullen zien.

+1

+2(tu)

+3:)

Tja niet om over naar huis te twitteren!

+4 dan maar!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Voor types als 50-cent, het is volgepompt met diamanten en zal dan wel mooi zijn…

En dan ook nog een quartz uurwerkje erin gooien, werkelijk schandalig en een verspilling van metalen/diamanten!

Ik dacht even dat ik bij vrouwenhorloges aan het kijken was, maar ik bleek toch echt bij de mannenhorloges te zitten. Niet alleen zonde van metalen/diamanten, maar ook van webspace :slight_smile:

Vreselijk.

Traveller69 Schreef:

Ik dacht even dat ik bij vrouwenhorloges aan het
kijken was, maar ik bleek toch echt bij de
mannenhorloges te zitten. Niet alleen zonde van
metalen/diamanten, maar ook van webspace :slight_smile:

Ben ik helemaal met je eens, ze hadden beter alle horloges op de site kunnen categoriseren onder unisex. Eerlijk waar dit is tot dusver het meest schandalige merk wat is langsgekomen in mijn optiek.

Voordeel 1: we hebben wel wat om over te l*llen!
Voordeel 2: we gaan andere gevestigde merken meer waarderen.

Ik stel ook niet dat het erg is dat je al dit interessants post, ik geniet met volle teugen!