Onbekende Lemania

Ik ben op zoek naar informatie over een Lemania - horloge. Ik heb dit horloge in 1989 gekregen van moeder’s vriend.Ik doe er niets mee, niet mijn smaak, en wil het eventueel verkopen. Ik weet alleen niet wat ik verkoop.
Ik heb op de website van chrono24 een gelijksoortig model gevonden onder de code 19501, te koop voor 1100,-, uit het jaar 1980 met een lichtgrijze wijzerplaat. Mijn horloge is identiek, behalve dat ze een zwarte wijzerplaat heeft met een 3-kwart rond oranje wijzerplaatrand,in een grijze kast met 3 stelknoppen, Boven , onder, links zijn 3 kleine wijzerplaatjes voor seconde’s enz. Het bijzondere aan dit horloge is, dat het in 1989 gemaakt is ter ere van een duitse voetballer,Ulli Stilicke, bij voetbalclub
FC Neuchatel( Zwitserland ).
Op de wijzerplaat, bij 2 uur, staat het logo van Neuchatel, en op de achterkant staat gegraveerd: Souvenir de Ulli Stilicke, le 2 mai 1989.
Nu zou ik graag willen weten welk model dit is, of het iets aparts is of toch gewoon. Weet iemand een Modelnummer? Heeft dit enige waarde? Heeft iemand interesse hierin? Ik ben al dankbaar voor alle info die er is.
Kan iemand helpen?

Iemand kan je wel helpen, maar dan zul je toch minimaal een foto van de voor- en achterkant moeten plaatsen.

Deze? :slight_smile:

Het linkje waar de foto’s naar verwijzen werkt niet (althans ik krijg deze niet geopend)

Grappig. Gemaakt voor zijn afscheidswedstrijd!

Waarde van het horloge zal iets van EUR 1000-1250 zijn. Deze inscriptie zal dat wel verhogen! Type: geen idee maar het is goed mogelijk dat dat in de binnenkant van het deksel staat.

Dit is 'm!! Had niet gedacht zo snel meerdere recties te krijgen.
Heeft iemand een idee hoe ik het beste dit horloge kan aanbieden voor verkoop?
Many thanx!!