Toch nog wat plek in het budget gevonden:
beetje vaag, net te zien dat er een klein kiertje onder de bezel zit 
en weer een Sportsdiver:
Nummer 5 in deze serie alweer 
Toch nog wat plek in het budget gevonden:
beetje vaag, net te zien dat er een klein kiertje onder de bezel zit 
en weer een Sportsdiver:
Nummer 5 in deze serie alweer 
Ja barre tijden zijn het 
Ze zijn weer mooi hoor (tu)
Volgens mij heb je inmiddels een van de grootste Seiko collecties van dit forum.
Ga je ze ooit tentoonstellen voor een groter publiek?
mvg, Frans
Maak eens een keer een overzicht waarop al je vintage Seiko’s zijn te zien Rob. Ik denk dat je ondertussen een flink museum kan vullen.
Vooral die sports diver vind ik mooi! (tu)
Dit is ongeveer de helft…
Ik heb nog geen nette display ofzo, de andere helft is opgeborgen (o.a. 6309 duikers om uit te zoeken)
Oeffffff, mooi hoor, bedankt voor de kleine impressie (tu)
mvg, Frans
Dat is indrukwekkend :} Een heel mooie kleurrijke verzameling. Een mooie vitrine of iets dergelijks zou niet misstaan denk ik.
Mijn beste,
Tja, voor de een zijn het barre tijden, en de ander spint er garen bij. En weer een ander heeft een mooie vintage Seiko op de kop getikt.
Het is in ieder geval een betere belegging dan menig fonds op de aandelenbeurs. Een belegging waarbij de horlogepassie het dividend is welke de eigenaar rijker en rijker maakt.
Rob, ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit passie-rijke horloge.
Orologio Signaturis Temporis.
wat is dat voor een mooi gekleurde duikert, zeg maar 2e rij van links, 3e doosje van boven? (er ligt een bullhead op de hoekpunt van het doosje) (2 horloges boven de gele 6119-7160!)