Onder de aandacht: De Orient Bambino Roman Numerals

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

1 like

Zeer geslaagd deze NA.
Draag hem met trots!!!

1 like

Wauw, wat een mooi horloge :+1:

Moet toegeven dat ik niet zo bekend was met het aanbod van Orient, maar nav deze post eens gaan snuisteren op hun site en ondertussen een 38mm Bambino (RA-AC0M04Y) incoming :upside_down_face:

2 likes

Verrek! Kwartje valt nu pas :joy:

Thanks!!

1 like

Mooi horloge :+1:

1 like

:+1::+1::+1:

Haha, ik heb hem al een tijdje :wink:

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:
Geweldig. Ben benieuwd welke het geworden is :v:

:sweat_smile::wink:

5 likes

Mooi verhaal en goede combinatie met die band.

Nu nog een keer een versie zonder datum en het klopt helemaal.

1 like

Begrijp je punt. Toch ben ik blij met de datumaanduiding. Op eoa manier kan ik niet wennen aan “no date horloges”… :thinking:

1 like

Mooie klok, zeker met de bruine banden.
De romeinse cijfers zijn tegenwoordig ook beschikbaar met kleine seconde en met 20mm bandaanzet bij een diameter van 38mm, ook weer met verschillende kleuren wp.

Veel plezier van je Bambino!

3 likes

Nice :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Graci :v:

1 like

Prettig geschreven relaas over de Bambino! :+1:

Mee eens, er valt (heel) veel te zeggen voor de Orient Bambino. Ik heb er meer dan 1 gehad, echter voortschrijdend inzicht bracht mij tot de volgende conclusies; voor een dresser iets te groot, iets te dik en zo zonde van dat mini datum veld. Of doe het goed of laat de datum weg (nog beter).

Mijn persoonlijke voorkeur maar laat het geen reden zijn om dit model, of merk! links te laten liggen. Waar voor je geld is hier zeker van toepassing.

1 like

…en binnen @wander :ok_hand: Weliswaar geen Roman numerals maar dat mag de pret niet drukken.

5 likes

Ziet er toch goed uit om jouw pols! :ok_hand:
Wat betreft de dikte snap ik niet helemaal, vind hem toch behoorlijk dun?

1 like

Nice. Staat je goed hoor! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

De maat kan ik an sich prima hebben maar ik zie 'm liever kleiner, Als ze hier een handopwinder van zouden maken kan ie gelijk een stuk dunner, dat vind ik voor een dresser ook wel belangrijk. Het zal de invloed zijn van mijn vintage collectie :wink:

2 likes

Dat zou idd gaaf zijn. Even Orient een berichtje sturen :sweat_smile::+1:
Heeft Orient eigenlijk handopwinders in de collectie?

1 like

De basis van het succes van dit merk is een een automaat, was volgens mij een Seiko uurwerk waarvan ze het patent hebben overgenomen en daarna wat aanpassingen op hebben gedaan.

Als er een handopwinder is zal het niet veel zijn. Misschien een jubileum model? Ik weet het niet zeker.

1 like

Dank je! :+1: Ja ben ook weer eens plezierig verrast. Een echte dresser om m’n pols was ik niet meer zo gewend. Haha. Geeft mij weer een beetje een champagne GS vibe zo…ook leuk. (en voor een 12e van de prijs)

1 like

Leuke horloges ik heb er ook eentje

1 like