Met serie nr. 7090, ik had het nog niet gezien, maar dankzij een advertentie op eBay heb ik het gevonden.
Nog steeds niet te koop zeker
Nog niet te koop, ik ben meer een verzamelaar en deze Arsenal is wel leuk en het houdt de tijd goed bij.
Als ik het ooit kwijt wil dan ben je de eerste die het mag overnemen.
Ik volg er ook nu een op Tradera
Als je er op bied dan kunnen we daar rekening mee houden, Ik zie er twee staan, 1 waar nog niet op geboden is en 1 waar al 15 bieding op zijn gedaan, beide gaan morgen. Waar nog niet opgeboden is staat begin bedrag 30 euro, waar 15 biedingen op zijn staat op 5 euro, dat zal morgen tegen het eind snel veranderen.
Ik volg ze beide, die met 0 biedingen heeft de voorkeur
Dus dan hou ik daar rekening mee en wie weet heb je geluk en komt ie naar je toe.Ik ben benieuwd.
Goede keuze trouwens, die andere vind ik minder met zo’n kalender aanduiding.
Zijn beide wel mooi!
Ik zal er ook rekening mee houden!
Dat is een mooi horloge.
Die verdient het om weer lopend te maken.
En die Brenning sport dan?
Die is ook mooi!
Ik ben het met je eens, maar dit vraagt om ervaren sleutelaars, dus ik wacht nog een tijdje, maar btw, je zou toch niet denken dat het al zooo oud is, als je de plaat ziet en dan te bedenken dat het waarschijnlijk van ergens begin vijftig is. Dit kaliber FB 800 is voor het eerst uitgekomen in het jaar 1947, heb ik gelezen.
Ik ben helemaal niet van de penankers, maar dit is wel een hele mooie
Deze ligt nog in de verkoeverruimte van de ingreep. Een penankertje van Oris zelf. Een minder standaard uurwerkje.
Uurwerk: Oris cal. 454
Zijn inderdaad een beetje aparte uurwerkjes die Oris penankers, maar zijn wel veruit de beste penankers. Mooi horloge.
Hier m’n recente project ook maar even wat spammen dan. Tissot kaliber 39.3:
In feite een aangepast en omgenummerd kaliber 115 zakhorlogeuurwerk.
Jaa mooi ding, toch al afscheid van gedaan. Was meteen verkocht op vinted. Moet echt gaan ruimen.