Ondergewaardeerde merken

Laatste topic is volgens mij van 2017, bijna een eeuwigheid geleden.

Zegt u 't maar!

3 likes

Baum&mercier

11 likes

Kom er maar in met Invicta, @Chillekasper!

5 likes

Seiko!

10 likes

Voor mijzelf: Citizen. Maakt prachtspul maar kan het niet de waarde geven die het verdient.

6 likes

Rolex, maken best goede horloges :+1:
Terwijl iedereen zit te janken dat ze duur zijn en slecht verkrijgbaar, zijn het onder de motorkap puike dingen.

24 likes

Certina

21 likes

Zat hetzelfde te denken. Maar lees ook weinig over Rolex, zou ook best wat meer aandacht mogen.

9 likes

Rolex. Breitling en Doxa

Frederique Constant maakt erg mooie dingen, maar is naar mijn mening echt ondergewaardeerd!

11 likes

Frederique Constant… Heb echt een geweldige Runabout moonphase. Super mooi horloge… Maar als je m spreekwoordelijk achteruit de garage uit rijdt is ie 60% minder waard. Minstens. Maar goed, geen probleem als ie voor altijd is.

6 likes

Rolex ondergewaardeerd!!!

Nee gewoon te hoog geprijsd voor wat je krijgt is mijn mening! Wachtrijen van ik weet niet hoelang. Prijzen die door het dak schieten. Dat is mijn mening.

(Sorry jongens en meisjes ik vind Rolex ook mooi hoor :face_with_hand_over_mouth:)

4 likes

Breitling is wel zo’n beetje de definitie van ondergewaardeerd hier.

5 likes

Klinkt als iemand die nog nooit een Rolex horloge heeft gehad. :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Chronoswiss?
Ze maken mooi spul, ooit eens gezien bij juwelier Reijersen in Oudewater. Die zijn er ook vanaf gestapt.

13 likes

Klopt maar de 1601 staat nog steeds erg hoog en een Explorer ook. Alleen ja laatst nog een Nomos gekocht en ik ben nog een arme student :sunglasses:

1 like

Wie wil nou niet zo’n Promaster hebben? :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Rolex is ondergewaardeerd ja. Klinkt misschien gek, maar je moet waardering niet 1 op 1 gelijk stellen aan geld. De uurwerken van Rolex horloges bijvoorbeeld zijn ontzettend robuust en van een hoge kwaliteit. Vraag een gemiddelde horlogemaker wat het merk is waar hij of zij het liefste aan werkt, ze zullen in bijna alle gevallen zeggen: Rolex.

2 likes

Dat was @TheWornWatch ook tot enige tijd geleden. En kijk hem nu eens! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dit bedoel ik dus. Prachtig, maar zal hem nooit kopen :slight_smile:

1 like