fijn dat t nu goed is opgepikt. wel beetje zuur dat t niet altijd zo is geweest…
ben nu ook benieuwd wat de andere merken doen/leveren bij n service. maar dat is iets voor n andere post.
fijn dat t nu goed is opgepikt. wel beetje zuur dat t niet altijd zo is geweest…
ben nu ook benieuwd wat de andere merken doen/leveren bij n service. maar dat is iets voor n andere post.
Een goed nieuws UPDATE:
Inmiddels ben ik weer in het bezit van mijn geliefde horloge. Na een week of wat vertraging, veroorzaakt door mijn afwezigheid.
Het is door Rado méér dan volledig hersteld. Het zakje met oude onderdelen is flink gevuld. De eerder vastgestelde oxidatie-schade, maar ook een keur aan andere dingetjes, waaronder een probleem(pje) aan de sluiting, wat ik zelf nog niet eens opgemerkt had; deze heeft nu een ‘upgrade’ van staal naar titanium gehad, waarmee het een 21e eeuws model is geworden.
De communicatie gedurende het proces is steeds buitengemeen prettig en vlot geweest.
Tel daarbij op de coulante nota en -waar het uiteindelijk allemaal om begonnen was- een heuse nieuwe batterij en ik ben helemaal gelukkig.
Met dank aan Jos van Hugte voor de goede zorgen.
Ik word helemaal blij van dit topic: probleem, verschillende oplossingen, officieel antwoord vanuit de Swatchgroep, en uiteindijk een goed einde. Mooi dat het allemaal is goedgekomen!
Rest nog een klein probleempje: we wachten nog steeds op foto’s van de herstelde patient…>X
Ferdinand Schreef:
Rest nog een klein probleempje: we wachten nog
steeds op foto’s van de herstelde patient…>X
Ik ben het niet met je eens… Dit is geen probleem-pje maar een PROBLEEM!!
:)-D
eind goed, al goed (op de foto’s na :))
Rest nog een klein probleempje: we wachten nog
steeds op foto’s van de herstelde patient…>X
Ai, wat slecht van me! Gaat goed komen.
fijn dat t opgelost is. vind zelf die stalen onderdelen ook wat raar. high tech ceramics lijken me ideaal te combineren met titanium.