onderhoud Seiko 6R35 in of rondom Nijmegen

Eigenlijk best wel bizar hoe vaak ik hier inmiddels al gelezen heb dat Seiko’s niet lekker lopen en het uurwerk vervangen wordt.
En dan zijn wij hier nog de watchnerds, dus lopen er nog massa’s mensen met zo’n ding die denken dat het zo hoort?

1 like

dat kan maar zo inderdaad :slight_smile: het is voor mij net de ervaring hoe het gebracht wordt. Ik vond het echt gepushed worden. Ik kreeg niet de keuze van of Seiko, of dit. Daarbij moet jezelf ook een deel van analyse zelf doen :upside_down_face: zo kunnen ze naar mijn idee zelf wat extra geld verdienen

Als ik de keuze had gekregen met daarbij de voor- en nadelen van beide, misschien had ik wel gekozen om dan toch de analyse zelf te doen, maar niet op deze manier

En inmiddels vandaag (al) mijn horloge terug gekregen! Is uiteindelijk bij Seiko terecht gekomen. Bouman gaf van tevoren aan dat het minimaal 8 week kon gaan duren, waarschijnlijk ruim langer dan dat ivm drukte maar na een goede maand weer terug!

op de reparatiebon staat dat het uurwerk afgeregeld is en dat er 3 verschillende ringetjes zijn vervangen ivm waterdichtheid. Iemand enig idee of ze dat standaard doen?

Als ze de waterdichtheid willen garanderen wel ja.
Met oude pakkingen gaat dat een stuk lastiger. Daarnaast kosten die dingen bijna niks.