Ik had de foto’s al een keer op je site gezien, ik wist echter niet dat dit pareltje van jou was. Fantastisch, werkelijk een prachtig horloge. Een van de mooiste Patek Philippes ooit gemaakt, een schoonheid die moeilijk te evenaren is. Wat voor mij het horloge nóg mooier had gemaakt, is het weglaten van de tweede buitenste ring, ik geloof dat dit een ring is voor doktoren? Ik heb zo’n ring in ieder geval gezien bij een Ball doctors watch of iets dergelijks. Klopt dit?
begrijpelijk,ontzettend mooi,wow
john
Krentenbol Schreef:
Ik had de foto’s al een keer op je site gezien, ik
wist echter niet dat dit pareltje van jou was.
Fantastisch, werkelijk een prachtig horloge. Een
van de mooiste Patek Philippes ooit gemaakt, een
schoonheid die moeilijk te evenaren is. Wat voor
mij het horloge nóg mooier had gemaakt, is het
weglaten van de tweede buitenste ring, ik geloof
dat dit een ring is voor doktoren? Ik heb zo’n
ring in ieder geval gezien bij een Ball doctors
watch of iets dergelijks. Klopt dit?
2e buitenste ring ?
De éne is toch gewoon minuten aanduiding en de andere de Tachymeter die we bijna steeds op chrono’s zien.
Die schaalverdeling voor doktoren (pulsometer) is om de hartslag te meten maar dit kan niet met deze 5070, de opvolger van de 5070 nl de 5170 heeft wel die pulsometer schaalverdeling.
Is dus idd wel mijn eigen topstuk (lang moeten voor sparen en veel eerder gekochte stukken moeten voor verkopen) , dit in tegenstelling tot al die andere die op mijn blog staan deze extreem prijzige stukken zijn niet van mij (helaas
). Deze kon ik fotograferen bij een AD die ik zeer goed ken. Eerstdaag post ik hier wel wat foto’s van deze juweeltjes uit de Haute Horlogerie
Kwijl kwijl, wat een mooi uurwerk!
In een woord geweldig
gr Pieter
Al eerder mijn bewondering voor dit horloge uitgesproken op dzvl! Wat een ongelooflijk mooi stuk Bruno! Ik dacht dat dit een van je foto objecten was, maar dat het een eigen stuk is wist ik niet!
Heerlijk, dit moet toch elke draagminuut genieten zijn?
wat een horloge :o erg mooi!
ik vraag me af wanneer je dat draagt… of draag je het elke dag?
Prachtig maar…de goudkleur is het gewoon niet voor mij.
Een juweel (tu)
Waanzinnig mooi::o , helaas voor mij waanzinnig duur:(
gr Ron
dreski Schreef:
“A thing of Beauty is a joy forever”
Het is toch “a dirty mind is a joy forever.”?
Ja, dat ook natuurlijk… 
Time Cat Schreef:
wat een horloge :o erg mooi!
ik vraag me af wanneer je dat draagt… of draag
je het elke dag?
af en toe, zeker niet dagelijks … bijlange niet
ligt heel vaak in de kluis in de bank
andere uurwerken die ik heb zijn veel goedkoper en draag ik frequenter
bikerplus Schreef:
Waanzinnig mooi::o , helaas voor mij waanzinnig
duur:(gr Ron
Was voor mij ook waanzinnig duur al was de prijs die ik 4 jaar geleden betaalde een stuk minder dan de prijs vandaag.
En zoals ik eerder zei, ik moest er heel wat andere uurwerken voor verkopen en nog extra sparen. Het was dus geen beslissing die ik snel nam
Weergaloos mooi horloge, prachtige foto’s.
:}:}:}(tu):~:~:~ helemaal top.
Fantastisch horloge Bruno, kan me voorstellen dat je hier na vier nog niet op bent uitgekeken!
De voorkant is niet mijn ding, maar de achterkant laat iets prachtigs zien. Prachtig horloge, daar zal je vast en zeker nog veel plezier van hebben.
Errug fraai Bruno. Ik hoop um un keer in het echt te zien.
Dat is lekker binnenkomen Bruno! (tu) Welkom op het forum!
Watchmaking at it,s best!!!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.