Jaren heb ik er aan getwijfeld om deze te kopen. Stond steeds helemaal alleen en eenzaam bovenaan mijn wish-list. Lang twijfelde ik omdat de prijs van een andere categorie is dan wat ik normaal koop maar ergens in 2004 besloot ik er toch voor te gaan. Besteld eind 2004 en geleverd ergens in 2006. Heb er nog geen seconde spijt van gehad :-).Zou ik morgen met wat geluk een gigantisch bedrag winnen, ik zou wat mij betreft geen mooier uurwerk kunnen kopen. Duurder en gecompliceerder zijn ze wel te vinden maar in mijn ogen niet mooier
Erg fraai… De afwerking van de “instapmodellen” van PP lijkt van een ander nivo dan die van de wat euh… duurdere modellen. Als je een Calatrava en een 5070 onder de loep bekijkt zie je behoorlijk wat verschillen (anglage etc). Dit is echt een topper! Bijzonder fraai…
Inderdaad een prachtig stukje techniek, 2 jaar levertijd is wel lang trouwens, maar de details van dit horloge zijn ongeevenaard(tu) Over details gesproken: besteden ze zoveel aandacht aan deze klok, pleuren ze die subdials over de cijfers heen, errug jammer, overigens vind ik dit in zijn algemeenheid niet mooi.