Succes met bieden. Of niet.
Menno
Succes met bieden. Of niet.
Menno
Ja, en wat een verhaal. Ik ben benieuwd voor hoeveel die gaat. Wat kost een goed exemplaar uit dezelfde periode?
Ja, en wat een verhaal. Ik ben benieuwd voor
hoeveel die gaat. Wat kost een goed exemplaar uit
dezelfde periode?
Wrak…
Op de beurs hebben HCP en ik even staan twijfelen over een standaard 5513 (dus ft first en geen maxi dial) voor 3600,-. Het ding had een redelijke kast (7/10) en een prachtige wijzerplaat (9/10) en een goede 93150 stalen band.
gr. Roel
Wat een lijk, wat jammer 
Wat een lijk, wat jammer
Nou, dat weet ik niet. Velen zullen zo denken. En daardoor kun je relatief goedkoop aan deze Rolex komen. Je moet nogal wat (laten) repareren voordat je aan de 3600 van Krabongs voorbeeld komt! Ik schat dat je voor minder een heel mooie klok hebt. Zelfs als hij naar Rolex zelf teruggaat.
Menno
EDIT: ik heb eens even in zijn eBaystore gekeken en hij heeft wel meer mooie dingen. In sommige gevallen begint hij heel laag, denk ik. De CWC Chrono quartz die hij te koop heeft is voor sommigen ook een heel leuk aanbod, denk ik.
M.
Dat klopt Menno, maar ik vraag me dan af hoe het zover heeft kunnen komen. Ik ken wel iemand wie er raadt mee weet, en jij kent 'm ook. Die CWC is leuk.
Als deze klok naar Rolex gaat, hangt daar een dikke prijs aan. Een eenvoudige service kost al gauw 600,-. Als er veel onderdelen moeten worden vervangen gaat het hard, heel hard omhoog.
Vervolgens slopen zij deze collector door er alles van luminova in en aan te hangen.
Gr. Roel