Echt, ik was het niet van plan. Maar deze kruiste mijn pad. Op marktplaats stond al bijna een maand een (echte) Lemania 1341 (dus niet een horloge met het uurwerk, nee eentje van Lemania zelf) in de stijl van de Sinn-140/142 serie. Met twee lage biedingen ernaast. Ik deed een derde bod - iets boven de twee andere en hoppa! Het verbaast me dat niemand hier al eerder heeft toegeslagen!
Donkere foto’s, vaag, dus er kan van alles aan de hand zijn. Maar goed, de prijs was er ook wel naar! En ja, de sec.wijzer is niet de originele, maar bij Ofrei kost 'ie $16, dus daar kom ik ook wel overheen!
45mm is me eigenlijk te groot, ik weet het. Maar voor dat geld…
Super Menno. Goed gedaan. Ik had hem ook gezien. Het verbaast mij dat je hem voor dit bedrag hebt kunnen kopen! De vraagprijs lag beduidend hoger.
Zo zie je maar, tussen alle rommel kom je soms leuke dingen tegen. Ik ben daarom ook een fan van MP :~.
Prima vangst als je er tegen aanloopt voor een mooie prijs, het moet je wel interesseren anders kijk je (lees ik) over zo’n ad heen.
Gefeliciteerd Menno, ze ziet er veelbelovend uit, ik ben benieuwd naar een wristshot straks.
Ik ben fondsen aan het vormen om eens/ooit/later/zodra het kan (doorhalen wat niet van toepassing is) een GMTMaster te kopen. Dit is een buitenkansje, hoop ik. Een paar scenario’s:
het is een hok van een horloge en ik probeer iemand te vinden om er mijn aankoopprijs te betalen. Geen verlies, geen winst.
't is een wrak en ik haal 'm uit elkaar en verkoop de onderdelen los (en neem de gok dat ik er mee uit spring)
ik laat 'm opknappen en verkoop 'm verder aan een geinteresseerde en dat zal dan wrs. in GB zijn. Door de gestegen Pond, zijn we goedkoop aan het worden!
ik kijk hoe hij er uit ziet en neem de gok om in GB te verkopen ‘as is’.
In ieder geval zal ik 'm zelf niet of niet vaak dragen. Ik heb 2 Sinns in die maat gehad en ze zijn me eigenlijk iets de massief.
Over een paar weken ga ik naar Jan U. en ik zal ook Richard A. een mailtje sturen met detail-foto’s om te informeren of het zinnig is om er iets mee te doen.
Ik ben fondsen aan het vormen om
eens/ooit/later/zodra het kan (doorhalen wat niet
van toepassing is) een GMTMaster te kopen. Dit is
een buitenkansje, hoop ik. Een paar scenario’s:
het is een hok van een horloge en ik probeer
iemand te vinden om er mijn aankoopprijs te
betalen. Geen verlies, geen winst.
't is een wrak en ik haal 'm uit elkaar en
verkoop de onderdelen los (en neem de gok dat ik
er mee uit spring)
ik laat 'm opknappen en verkoop 'm verder aan
een geinteresseerde en dat zal dan wrs. in GB
zijn. Door de gestegen Pond, zijn we goedkoop aan
het worden!
ik kijk hoe hij er uit ziet en neem de gok om in
GB te verkopen ‘as is’.
In ieder geval zal ik 'm zelf niet of niet vaak
dragen. Ik heb 2 Sinns in die maat gehad en ze
zijn me eigenlijk iets de massief.
Over een paar weken ga ik naar Jan U. en ik zal
ook Richard A. een mailtje sturen met
detail-foto’s om te informeren of het zinnig is om
er iets mee te doen.
Ik vind dit een mooiere uitvoering dan de Sinn. Ik ben benieuwd hoe de staat van het horloge is. Mocht je er vanaf willen dan zien we hem wel in het verkoop gedeelte verschijnen denk ik.