Ik wilde alweer een tijdje een Seiko Sumo, ook ben ik al wat langer op zoek naar een oranje horloge (de wijzerplaat dan uiteraard) en zo met het EK in het vooruitzicht…beide wensen maar eens gecombineerd…nu weer het wachten pff
plaatje van het web,
Mooi! Ik weet zeker dat 'ie je goed zal bevallen. En oranje is idd de juiste kleur voor de komende maanden (vergeet de Olympische Spelen niet!)
Menno
Van harte, een oranje horloge is altijd goed (tu)
yep, erg mooi !!
Nu nog een rubbertje van een Marine Master of isofrane eraan.
Sta een beetje versteld van de prijzen van de Sumo’s.
Dat wordt weer genieten straks.
Mooi horloge Leen!
De eerder aangehaalde prijzen is ook een beetje wat mij tegenhoudt een blauwe te bestellen. Hoop nog steeds op een tweedehandsje:)
Edit: typo
Dat ding is ook gewoon mooi in alle kleuren he.
Bah, weer een op mijn lijst (wel de blauwe)
Ook heel mooi! Ik heb zelf een blauwe. Heel veel mooie draaguren gewenst met de komende Oranjeperiode!
Tsja, de eerder aangehaalde prijzen… De Sumo is m.n. door de koers van de Yen goed in prijs gestegen, maar als je er dan ook 1 in je bezit hebt, dan zul je zien dat voor het betaalde (ook met de huidige prijzen) wel heel veel waar voor je geld krijgt!
Een blauwe Sumo heb ik gehad (had ik nooit weg moeten doen natuurlijk…), de oranje Sumo fascineert me al langer en een leverancier gevonden binnen Europa voor een m.i. redelijke prijs solojapan (ebay naam) uit Spanje. Geen bijkomende invoerheffingen etc. desondanks goedkoper dan bv Seiyajapan.
Ik geloof dat Menno (thieuster) daar ook een bestelling heeft lopen.
Gaaf horloge Leen! Oranje/gele duikers zijn mooi en zo’n Sumo is natuurlijk helemaal (tu)