Onderweg: Steinhart Ocean 1 Vintage Red

Via iBood had ik de invicta diver besteld. Deze valt me toch wel een beetje tegen voor wat betreft de afwerking e.d. Ik heb de “druppel” er gelijk afgehaald maar voel toch geen klik met dit horloge. Omdat ik dit type (sub) horloges toch erg mooi vind hierop de knoop doorgehakt en de Steinhart Ocean 1 Vintage Red besteld.

Het wachten is begonnen.Ik zal tzt fotos plaatsen. Weet iemand hoe lang de levertijd is van Steinhart?

Proficiat, een mooi horloge om op te wachten.

Gefeliciteerd! De mijne was er binnen een week. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik. Ik draag hem heel vaak.

alvast van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

Hoi Mako,

Ik draag ook met plezier een Steinhart flieger, levertijd was bij mij ook 4 werkdagen dus best wel snel.
De Steinhart wordt door mij nu dagelijks gedragen, zo’n klok moet je gewoon 3 maanden lekker inlaten lopen om de pols.
Goede keuze trouwens die Ocean vintage red (tu). De Steinharts worden steeds meer aangeschaft de laaste tijd , is dus gewoon een goed product en de prijs/kwaliteit is echt superieur.

Kijk er ook niet gek van op dat de prijzen tzt stijgen…of dat de prijzen gewoon op dit niveau blijven wat alleen maar de populariteit doet toenemen van dit symphatieke merk.

Het leuke is dat tot nu toe een ieder die ik ken en het klokje ziet om mijn pols, wat je uiteraard ook niet over het hoofd kunt zien trouwens!47mm is gewoon lekker fors te noemen…en vraagt van zo zal wel duur wezen en dan hoort wat het echt kost, je dan verbaasde blikken krijgt en meestal gelijk als antwoord : zo da,s niet duur en gelijk van waar heb je het besteld wat dan ga ik ook eens kijken.

Kijk dan doe je het als merknaam Steinhart het dus echt niet verkeerd. Oftewel wij , de horlogedragers van dit merk maken ongemerkt gewoon veel reclame voor Gunter Steinhart…zal eens een mailtje aan hem wagen of hij voor Horlogeforummers specifiek niet eens een hele vette korting kan regelen bij aanschaf, ik dacht aan minimaal 30% trouwens:D haha! ik zal wel weer op een rose wolk leven…Veel plezier trouwens met die heerlijke vintage red:~

Eindelijk istie binnen. Ik moet zeggen dat het horloge in het echt nog mooier is dan op de fotos. Echt een prachtige klok welke fijn draagt. Even een snel een fototje gemaakt met de mobiel om hem alvast even te laten zien. Later volgen wel betere fotos

Mooi horloge,veel draagplezier (tu) .

Radjoe

Mako Schreef:

Eindelijk istie binnen. Ik moet zeggen dat het
horloge in het echt nog mooier is dan op de fotos.
Echt een prachtige klok welke fijn draagt. Even
een snel een fototje gemaakt met de mobiel om hem
alvast even te laten zien. Later volgen wel betere
fotos

http://i7.photobucket.com/albums/y281/petergrift/1
9022010005.jpg

Klopt helemaal het is echt een topper die ik erg vaak draag. Gefeliciteerd!

Fijn dat deze wel prima bevalt.

Bigrosa regel jij die vaste korting? Ik wil die vintage flieger en de marine nog kopen.

Tja als ik het voor elkaar zou kunnen krijgen zou ik het zeker doen voor jullie. Maar weet tegen beter weten in dat dat absoluut niet gaat lukken, de prijzen die Gunter Steinhart vraagt zijn natuurlijk heel schappelijk , wat heet!! uiterst concurerend zou ik zeggen.

Mijn Breitling crosswind nieuw aangeschaft in feb 2001 via een collega, daar een vriend van en die z,n vader heeft/had 2 grote juwelierszaken in Antwerpen en met een big smile:D 30% korting op gekregen en ik kan je vertellen dat voelde heel prettig aan! 's avond maar een :)-D extra genomen .