Onderzoek horlogeliefhebbers

Momenteel doe ik onderzoek naar de online aanwezigheid van juweliers Zwitserse horloges verkopen. Om hiervoor goede resultaten te halen, heb ik uw hulp nodig! Neemt u alstublieft 5 minuten de tijd om de volgende vragenlijst in te vullen.

Bij voorbaat dank.

http://www.thesistools.com/web/?id=409421

Ingevuld

ik ben geen juwelier
en ik verkoop ook geen Zwitserse horloges
dus ik laat deze beker aan mij voorbij gaan

Ingevuld. Wat meer verduidelijking bij je vragen was welkom geweest. Succes met je oz

Ingevuld.

Klaar

Done, zou leuk zijn als je ook t.z.t. de reactie van het eindresultaat van de school kunt vertellen.

Ingevuld!

Succes met het onderzoek!

Groeten.

Noel.

Bij een aantal vragen staat “(Zwitsers) horloge”.

Wat wordt hier bedoeld c.q. waarom staat de kwalificatie Zwitsers tussen aanhalingstekens?

Done

Super, bedankt!

Super, bedankt! Waren er specifieke vragen die onduidelijk voor u waren?

Hartstikke bedankt, zal ik doen.

Enorm bedankt!

Bedankt!

Ingevuld. Je vragenlijst is op een meerdere punten niet sterk. Daar moet je met je begeleider echt nog even naar kijken. Succes!

roelkalkboel Schreef:

Ingevuld. Wat meer verduidelijking bij je vragen
was welkom geweest. Succes met je oz

Mijn beste,

Idem dito…
Succes verder!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Klaar!

Welke punten waren voor niet duidelijk? Feedback kan altijd helpen!

Beste Lisa,

Ik zeg dit niet om onaardig te doen, maar we zijn hier op een horlogeforum. Ik heb je vragenlijst zo goed mogelijk ingevuld, maar ik ben eigenlijk niet van plan om daarnaast nog met jou je vragenlijst helemaal door te lopen en met allerlei verbetervoorstellen te komen. Vandaar mijn suggestie om hier nog een keer met je begeleider naar te kijken. Die wordt daar namelijk voor betaald en je hebt binnen je opleiding tijd en ruimte om hier met hem of haar over te praten. Succes en groeten!