Zoals jullie wellicht weten ‘versterk’ ik het team van Juwelier Burger op maandagen en dinsdagen.
Als niet overeengekomen secundaire arbeidsvoorwaarde kies ik op de maandag een horloge uit de 400 aanwezige horloges. Deze geluksvogel mag die dag (en soms ook zelfs de volgende dag) dan mijn pols sieren.
Ik probeer bewust om nu eens niet alleen de horloges te kiezen die ‘normaal gesproken’ ook wel een plaats zouden kunnen hebben gehad in mijn ‘doosje’, maar geef ook exemplaren de kans waar ik misschien niet direct of juist nooit op zou vallen.
Vanaf vandaag zal ik dus wekelijks (proberen) enkele foto’s plaatsen van ‘Het horloge van de zaak’. En weest gerust: ik ben altijd uiterst voorzichtig met datgene wat mijn pols siert, dus nou niet bijdehand doen en zeggen dat ik de voorraad van Alfred en Monique aan het afraggen ben
Vorige week was het deze Vintage Explorer:
(Krabong fotostudio…)
en vandaag (voor het eerst in mijn prille leven;) iets met goud en staal… (wel met een Zenith tikkerje erin) (tu)
Wat een leuke bijkomstigheid! Leuk idee van Daan. Wat ook een optie is: maandag zelf beslissen, en voor dinsdag beslissen wij uit een door jouw gemaakte selectie?