One Day Stand

Zoals jullie wellicht weten ‘versterk’ :slight_smile: ik het team van Juwelier Burger op maandagen en dinsdagen.

Als niet overeengekomen secundaire arbeidsvoorwaarde kies ik op de maandag een horloge uit de 400 aanwezige horloges. Deze geluksvogel mag die dag (en soms ook zelfs de volgende dag) dan mijn pols sieren.

Ik probeer bewust om nu eens niet alleen de horloges te kiezen die ‘normaal gesproken’ ook wel een plaats zouden kunnen hebben gehad in mijn ‘doosje’, maar geef ook exemplaren de kans waar ik misschien niet direct of juist nooit op zou vallen.

Vanaf vandaag zal ik dus wekelijks (proberen) enkele foto’s plaatsen van ‘Het horloge van de zaak’. En weest gerust: ik ben altijd uiterst voorzichtig met datgene wat mijn pols siert, dus nou niet bijdehand doen en zeggen dat ik de voorraad van Alfred en Monique aan het afraggen ben :wink:

Vorige week was het deze Vintage Explorer:

(Krabong fotostudio…)

en vandaag (voor het eerst in mijn prille leven;) iets met goud en staal… (wel met een Zenith tikkerje erin) (tu)

Wordt vervolgd :)-D

HorlogeOpa

Super. Ik ben erg benieuwd naar wat je de komende weken allemaal gaat dragen! :wink:

Ik ook :+

echt cool (tu)
lijkt me heerlijk, elke week een verassing

Leuk topic! Ga zo door met posten. (tu)

Oei, da’s wel een heel erg leuke ''niet overeengekomen secundaire arbeidsvoorwaarde ‘’ X( X( X(

Dat doe je goed Hans…:wink:

Wat een leuke deal :slight_smile:
(tu)

Je slijt je oude dag goed (tu)

Ach, over een paar weken wil je toch gewoon je Speedmasters en je 5513 om… :wink:

Wel blijven oppassen dat het bij “one day stands” blijft, niet dat je verliefd wordt!

Kunnen wij niet stemmen welke je de volgende keer omdoet? (meteen goede reclame voor fam Burger ;))

Ik stem voor deze: Chronoswiss, Opus Chronograph Skeleton in de categorie “zou ik nooit kopen, maar wel benieuwd”

Wat een leuke bijkomstigheid! Leuk idee van Daan. Wat ook een optie is: maandag zelf beslissen, en voor dinsdag beslissen wij uit een door jouw gemaakte selectie?

Dat is toch wel erg leuk om zo horloges uit te proberen. Ben benieuwd wat er allemaal nog langs gaat komen.

Als ze nog iemand zoeken voor de woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag hou ik me aanbevolen…:):~

gouwe klatsers! het komt helemaal goed met je!

volgende week iets met suiker?

gr

vncnt

Het moet een verrassing blijven, niet alleen voor jullie maar ook voor mij:D

Zou 't bijna als primaire arbeidsvoorwaarde al genoeg vinden. :wink:

Wat leuk om zoveel verschillende klokken te kunnen dragen. Ben benieuwd wat er nog meer komen gaat.

Dit wordt een leuk topic!!

marnix.moed Schreef:

Zou 't bijna als primaire arbeidsvoorwaarde al
genoeg vinden. :wink:

Wat leuk om zoveel verschillende klokken te kunnen
dragen. Ben benieuwd wat er nog meer komen gaat.

Ik zou het er ook voor doen :smiley:

Vandaag maar eens iets eenvoudigs: :smiley:

Daniel Roth, regulateur, torbillon. Uiteraard in goud.

Life sucks :)-D

en de achterkant:

zo, nu weer aan het werk…