One piece collection, welke Rolex?!

Ik ben het absoluut niet met een DJ41 eens. Bah.

36mm fluted bezels for life.

2 likes

Ik zou in het door jou genoemde geval altijd voor een mooie Rolex Datejust gaan. Deze modellen zijn allereerst erg mooi, maar ook sportief en kan je bijna bij alles dragen. Verder stevig genoeg en waterdicht tot 100 meter en daarnaast gecertificeerd chronometer. :slightly_smiling_face:

Al naar gelang jouw budget en smaak zou je dan kunnen kiezen voor een mooie 116200, een 116233 of een 116234. Ik heb ze alle drie gehad en nu alleen nog de 116200; altijd goed. Succes! :+1:

1 like

Easy

7 likes

1675

7 likes

Juistem!

1 like

Is het teveel moeite om plaatjes erbij te zetten of mogen al die saaie typenummers van Rolex als bekend verondersteld worden ofzo?
Laat maar, ik zou toch geen Rolex kopen. Imho zijn ze net als die typenummers. :rofl:

Succes met je keuze.

3 likes

Ik zou erg naar deze man luisteren.

Al moet ik bekennen dat ik in het geval van een one piece collectie gewoon m’n GS Quartz zou houden. :slight_smile: Maar dat mag ik van @Nathalie1 niet zeggen.

1 like

Zo weinig vragen zoveel wensen van de overige forumleden.

Ieder geeft nu zijn eigen keus.

Ik zou gaan voor… :zipper_mouth_face:

Gewoon de eerste one piece kopen en dragen,wat jezelf nu mooi vindt. Er komt toch een tweede… :rofl::rofl::stuck_out_tongue_winking_eye::raised_hands:

Oh tip, koop die sub 116610ln bij de AD… you cannot go wrong…

Welke AD was het? Svp via PM :stuck_out_tongue_winking_eye:
:beers:

1 like

Sub date zou mijn keus zijn.

1 like


15 likes

En dat zou ik- zoals je begrijpt- geheel en met gerust hart kunnen onderschrijven! :wink:

1 like

Je schrijft niet dat het geen vintage mag zijn, dan de 1675 GMT blackbezel.

IMG_8053

4 likes

Ik zou, als ik vrije keuze had buiten de door jou gebaande paden, net zo lang bij de erfgenamen van Wilsdorf lopen zieken tot ze een 36mm Oyster Perpetual uitbrachten met het kleurschema van de huidige 34mm Oyster Perpetual Olive.

Dit ding, maar dan 2mm groter dan nu:

En ik ben de eerste niet die dat zegt.

3 likes

:drooling_face:

dan zou ik er voor spielerei toch een fluted op gooien, wordt ie net wat uitdagender…

8 likes

De mooiste moderne :heart_eyes: ik vergeef m zelfs de roman numerals

2 likes

En we hebben een winnaar!

1 like

Zou dan zelf de 116234 doen… DJ met 36mm

kosten? €34.600 valt mee toch?

Vind het wel tof zelfs bij deze groene plaat.

1 like

Dit dus. Can’t go wrong. Never.

1 like