One small step for a man... Show your Moonwatches

Maandag is het 40 jaar gelden dat de Moonwatch daadwerkelijk Moonwatch werd. Vele Ltd Editions (te veel) zijn gevolgd, maar in het kader van deze mijlpaal roep ik jullie op om je Moonwatch te showen (mag natuurlijk ook een van die Ltd’s zijn) :smiley:

Hier mijn 145.012 ST - 67 met serienummer 254480xx uit de srie van de (toen nog trainende) astronauten.

Krabong nog bedankt voor de originele advertentie uit die tijd!

hans

Uuhh Hans, ik zou graag meedoen. Het gebeurt niet vaak maar ik heb GEEN moonwatch op dit moment. 2 Speedmasters maar geen moonwatch. Ik moet me schamen…

Deze .

Hier een paar foto’s van mijn inmiddels 10 jaar oude 30th anniversary limited:

Die van mij. Toevallig ook nog aan de pols vandaag!

Hij is mooi en limited…

Een hoop moois zie ik hier! Is het eigenlijk niet zo dat er haast meer limiteds zijn dan ‘normale’?

Absoluut :#

hcptdg Schreef:

Absoluut :#

Er zijn er zonder meer teveel, maar er zijn er echt stukken minder dan de miljoenen ‘gewone’ die zijn verkocht. Dus als je er dan toch een koopt, neem dan een ‘limited’… :wink:

Cool GJ… (tu)

Je raakt “de haters” op de zwakste plek door deze combo :~ :wink:

Maar net als jij geniet ik van beide merken. Wat is het leven aangenaam als je tolerant kunt zijn:

On topic:

@ Opa Wijnboer; op verschillende afbeeldingen zie je astronauten met Mark II’s rondlopen, dus… a.u.b geen commentaar dat dit geen echte is, ok? >X;)

Gr. Roel :~