One to rule them all

Is een rolex submariner niet altijd zonder datum? Anders is het toch een submariner date of vergis ik me? Is vraagje voor de kenners hier aub.

1 like

Is een submariner date geen submariner dan?

1 like

Voor zover ik weet is de Submariner een lijn van rolex en heb je van de Submariner heel veel verschillende varianten.
Submariner no date heeft tegenwoordig ref. Nummer 114060.
En de Submariner date heeft tegenwoordig ref. Nummer 116610.
Dit zijn de zwarte Submariners met een ceramic bezel. Je hebt ook nog dual tone, fully yellow gold, fully white gold, the hulk (groen), etc. etc.
De Submariners met een slechts één 1 aan het begin van het ref. Nummer zijn pre-ceramic en als ik mij niet vergis dus voor 2007.

1 like

The one to rule them all imho

3 likes

Schijnt dat je gek wordt van de krassen bij deze…

Lastige keuze…

Speedy, 16600 of toch de Nautilus…

Tja, als het er maar één mag zijn, moet het sowieso een duiker zijn. Dus een TAG Heuer of een Seiko duiker. Met beide al jarenlang heel goede ervaring. Mooi spul, niet stuk te krijgen en veel waar voor je geld.

Klopt er bestaat geen Sub no date. Het is rolex submariner 114060 of rolex submariner date 116610

1 like

Ik twijfel nog

6 likes

Mijn eigen ‘red sub…meters first’

3 likes

Explorer

6 likes

Patek 5712 zou het voor mij zijn.

:thinking:

Een Ingersoll.

:eyes:
.
.
Elf.

Mijn Marathon TSAR. Kan tegen een flinke stoot, kan dieper dan ik ooit wil, zeer nauwkeurige Quartz (ja u leest het goed), en…Tritium. Zo handig in het donker!!

Eigenlijk all I need, maar ja ik ben een hebberig mens.

2 likes

De bovenste :wink:

1 like

Dan wordt het toch echt deze. Schoonheid, perfectie, onderhoudsarm…

Plaatje van het web:

3 likes

Uit de eigen collectie neem ik aan? Dat zou dan toch mijn witte Tudor zijn…

Maar gelukkig hoef ik die keuze niet te maken.

4 likes

Heb er maar 1…en blijft nog wel even :+1:

[URL=http://s1206.photobucket.com/user/mspoon1/media/20161228_131612.jpg.html][/URL]

8 likes

Ja erg mooi!

Jaaaa, maar jammer genoeg zo klein :frowning: