One to rule them all

Sportief, stijlvol, comfortabel
10 jaar onderhoudsvrij
100m waterdicht is zat
Deze dus;

14 likes

Inderdaad :+1:

Die kende ik nog niet, wauw! Welk ref is dit?

Ontopic: heb nu een subc als enige en die volstaat prima als dagelijkse klok.

1 like

Explorer 214270 of een Speedmaster Pro.

1 like

Hallo Monasso,
Het is de “Glashutte Original Seventies Panorama”. Deze kost zo’n 10.000,- en is gebaseerd op horloges uit de 70’s. Erg mooi en voorlopig helaas buiten mijn bereik. Ben daarom al een tijd op zoek naar een goedkoper, vergelijkbaar alternatief (vierkant met afgeronde hoeken), maar kan deze niet vinden. Alleen Jeff Banks " rivited square dial watch" komt qua vorm in de buurt, maar dit is een modemerk en dat is niet helemaal mijn ding. Mocht iemand suggesties hebben?
Thanks,
Wander

1 like

Ha Wander,

Ken je deze al?
Best aardig gedaan

https://www.christopherward.eu/watches/dress/c5-malvern-slimline-square-00d8ae

1 like

En dat is goed te noemen, dan?

Vergeleken bij een Seiko misschien niet
Vergeleken bij veel andere Zwitsers wel

Dus ? :joy:
Alle zwitsers de deur uit.
Zou je zeggen. :wink:

1 like

Hoi Bauhaus,
Bedankt voor de tip. Kende deze al wel. Heeft de goede vorm, maar helaas erg dun. Daarom valt deze helaas af. Jammer, want deze heeft inderdaad de perfecte vorm.
Iig bedankt voor het meedenken! Super!

Okay. Ik vond het al apart, alsof dat zo’n prestatie was.

:sleeping:

1 like

Heb m nog niet om de pols gehad, maar zou de nieuwe Explorer wel n mooie All rounder vinden. Netjes, casual, sportief… Hij heeft t allemaal. N glide lock zou wel erg prettig zijn om makkelijk en snel formaat even aan te kunnen passen.

Geen Glidelock, maar wel Easylink. Scheelt toch 5mm, handig voor de warme dagen. Veel plezier van gehad op vakanties in de Caraïben en Griekenland :+1:

1 like

Toch maar es n keer proberen irl te zien… T oude model vond ik uit balans. Ben benieuwd naar de nieuwe.

Dit is ook een goede kandidaat:

6 likes

Heb je ook altijd wat te lezen! :stuck_out_tongue:

4 likes

En als de urenwijzer er bovenstaat, is het bijna helemaal weg…
:slight_frown:

Deze natuurlijk.

6 likes

Ik hou het toch op de SOH

6 likes