Ongekende service

Even een kort verhaal. Ik was na 12 jaar Breitling dragen, en hoge kosten dit merk eigenlijk een beetje zat. Voor de goede orde, prachtige uurwerken en schitterende kasten. Maar ik had zeker pech en twee keer achter elkaar de kroon niet meer terug te schroeven. Ik wilde eigenlijk al langer iets anders dus ik ruilde de Breitling colt automatic uit 1999 in voor een Oris diver small second 47mm. Ik was dus Breitling gewent, en dus ook regelmatig gelijk zetten.
Hier heeft de Oris geen last van, want hij loopt zeer goed en wijkt niet af, zelfs niet een seconde!!! Maar ik had voor mijn Breitling elke keer na een servicebeurt een reisetui gekregen, ik heb er inmiddels drie. Op de Rikketik dus op zoek naar een Oris reisetui, maar niet kunnen slagen. Dus ik dacht laat ik de importeur van Oris vragen of ze tegen vergoeding een etui toesturen. Al snel kreeg ik bericht, met de vraag waar ze de etui gratis en voor niets naar toe konden sturen. Twee dagen later kwam met de post een soort jaarboek en een mooie reisetui van mijn nieuwe merk… Dit is nu een vorm van ongekende service.

De betere vorm van klantenbinding, keurig van Oris!

En een geweldig merk! met een heerlijke klokkenlijn.(tu) en de service? top zo te zien, zoals het hoort.Klantenbinding van een zeer hoog nivo!

(tu)

Dit is inderdaad een goede vorm van reclame: postieve verhalen van gebruikers. Zeker als men ook nog iets doet dat de verwachtingen overtreft. Top!

Groet,

Mark

Mooi van Oris.(tu)

Maar ook dit verhaal van Tissot:

Ik heb een T-touch van ongeveer 5 a 6 jaar oud.
Een maand of 2 geleden lukte het niet meer om de klok te synchroniseren: digitaal in overeenstemming met de wijzers. Ook als ik het compas aantikte, gebeurde er niets. Dus toch maar naar de leverancier.

Na een paar week kreeg ik te horen dat er in de “mark I” serie, een van de eerste serie, een soortement van produktiefout zat. Aangezien het horloge niet meer in de garantie zat, kreeg ik het aanbod van Tissot om een nieuwe, dezelfde maar dan de, zeg maar, Mark II, voor de helft van de prijs, en nieuwe garantie. Als ik de oude wilde laten repareren kostte dat € 190. De helft van de nieuwprijs € 275, voor dus een nieuwe.
Ik had de keus gemaakt om dan maar een nieuwe aan te schaffen. Echter de oude moest wel opgestuurd naar Tissot en zou een nieuwe geretourneerd te worden. Prima.

Echter na een aantal weken was mijn oude T-Touch teruggestuurd: Nieuw uurwerk er in met een briefje er bij: Garantie. Ik hoefde dus niets te betalen.

Toch ook netjes van Tissot.

Groet
Herman

Hele dikke prima voor deze service!

Top.

Met vriendelijke groeten.

N.Visser.

Kijk, zo kan het ook, daar kun je blij van worden.
Geeft ook prima mond op mond reclame.

Ter aanvulling: mij hebben ze vandaag hetzelfde voorstel gedaan wat ik inderdaad zeer netjes vind van hen. (Was een onderdeel van een lijstje andere vragen aan hen…) Kans is groot dat ik in de toekomst nog een Oris aan de collectie toevoeg nadat ik mijn andere grail’s heb aangeschaft.

Wat een positief Orisverhaal - en dat net terwijl ik aan het nadenken ben over een mogelijke verkoop van mijn BC4 Flighttimer…

Ben trouwens erg te spreken over Oris als merk. Mooie afgewerkte horloges met een lekker eigen gezicht.

Geweldige service, hier word ik vrolijk van…

Een tijdje geleden een Longines overgenomen van ErikPP.
Omdat ik er zuinig op ben hem tijdens het douchen op de kast gelegd.
Dan hebben we mijn vriendin met met haar stofdoek, klokkie niet gezien dus klokkie heeft even gevlogen, een meter of 6 naar de volgende slaapkamer en…op het laminaat. Klokkie zag er nog steeds netjes uit (gelukkig) maar liep niet meer (jammer)
Er zat nog wel garantie op maar valt zoiets onder de garantie?
Klokkie toch naar Longines verstuurd.

*Ze hebben hem daar gemaakt
*Hij heeft gelijk een full-servicebeurt gehad
*De wijzerplaat is veniewd
*Alle inlays zijn vervangen
*Alle wijzers ook die van de Chrono zijn vervangen.
*Hij werd terug gezonden in een mooie reisetui
*En tot slot en dat is het leukste ze hadden met schuimrubber en een stainleymesje
een schokbestendige binnenkant gemaakt zodat klokkie zo’n vlucht weer kon maken
zonder kapot te gaan.

Zelfs de juwelier was verbaasd over het bedrg dat ik af moest rekenen…
…Helemaal niks!

Orisfan Schreef:

Mooi van Oris.(tu)

Maar ook dit verhaal van Tissot:

Ik heb een T-touch van ongeveer 5 a 6 jaar oud.
Een maand of 2 geleden lukte het niet meer om de
klok te synchroniseren: digitaal in
overeenstemming met de wijzers. Ook als ik het
compas aantikte, gebeurde er niets. Dus toch maar
naar de leverancier.

Na een paar week kreeg ik te horen dat er in de
"mark I" serie, een van de eerste serie, een
soortement van produktiefout zat. Aangezien het
horloge niet meer in de garantie zat, kreeg ik het
aanbod van Tissot om een nieuwe, dezelfde maar dan
de, zeg maar, Mark II, voor de helft van de prijs,
en nieuwe garantie. Als ik de oude wilde laten
repareren kostte dat € 190. De helft van de
nieuwprijs € 275, voor dus een nieuwe.
Ik had de keus gemaakt om dan maar een nieuwe aan
te schaffen. Echter de oude moest wel opgestuurd
naar Tissot en zou een nieuwe geretourneerd te
worden. Prima.

Echter na een aantal weken was mijn oude T-Touch
teruggestuurd: Nieuw uurwerk er in met een
briefje er bij: Garantie. Ik hoefde dus niets te
betalen.

Toch ook netjes van Tissot.

Groet
Herman

(tu)

shivani Schreef:

Een tijdje geleden een Longines overgenomen van
ErikPP.
Omdat ik er zuinig op ben hem tijdens het douchen
op de kast gelegd.
Dan hebben we mijn vriendin met met haar stofdoek,
klokkie niet gezien dus klokkie heeft even
gevlogen, een meter of 6 naar de volgende
slaapkamer en…op het laminaat. Klokkie zag er
nog steeds netjes uit (gelukkig) maar liep niet
meer (jammer)
Er zat nog wel garantie op maar valt zoiets onder
de garantie?
Klokkie toch naar Longines verstuurd.

*Ze hebben hem daar gemaakt
*Hij heeft gelijk een full-servicebeurt gehad
*De wijzerplaat is veniewd
*Alle inlays zijn vervangen
*Alle wijzers ook die van de Chrono zijn
vervangen.
*Hij werd terug gezonden in een mooie reisetui
*En tot slot en dat is het leukste ze hadden met
schuimrubber en een stainleymesje
een schokbestendige binnenkant gemaakt zodat
klokkie zo’n vlucht weer kon maken
zonder kapot te gaan.

Zelfs de juwelier was verbaasd over het bedrg dat
ik af moest rekenen…
…Helemaal niks!

::o
(tu)

Van eind vorige eeuw (klinkt lekker lang geleden heh :P) heb ik een limited Omega klokje. Die had ik bij de dealer gezien op een bijzondere stand waar het klokje op een houder naast z’n duikfles stond. Jammer dat die stand niet mee kon, want die moest in de vitrine blijven staan voor de volgende.

Enfin, een paar jaar later moest ik toch weer aan die stand denken. Ik weet niet meer hoe ik er op ben gekomen, maar na wat gemaild te hebben kreeg ik het setje inclusief een extra duikfles thuisgestuurd. Mijn dank is nog steeds groot en hij siert dagelijks m’n bureau. Er zit wel een Omega op welke verboden is om hier te laten zien, maar is ook meer bedoeld voor bezoekers als je begrijpt wat ik bedoel :wink: