Ongelooflijk aardig !

Enkele jaren geleden heb ik in het outlet centre in Orlando Florida een Tag Heuer Formula 1 aangeschaft. Omdat ik ieder jaar minimaal een weekje met de kids naar Florida ga, die trouwens inmiddels al niet meer zo klein zijn maar dat even terzijde, ga ik ook altijd even kijken en een praatje maken bij Tag Heuer. Mijn zoon heeft de betreffende verkoper ergens in het verleden toegevoegd op Facebook en er vliegen sindsdien felicitaties met verjaardagen enzo over en weer tussen die twee. Nu was ik er vandaag en werd door Yassine ( de verkoper) wederom uiterst vriendelijk begroet.

Na wat over koetjes en kalfjes gepraat te hebben vroeg hij me of ik ook een stalenband had bij mijn Tag Heuer Aquaracer die ik om had, ik zei nee en hij vroeg of ik wilde zien hoe het zou staan. Zo gezegd, zo gedaan de band erop en hij vroeg me of ik het mooi vond. Nadat ik had aangegeven dat ik dit inderdaad ook erg mooi vond kreeg ik de band cadeau.

Al met al vind ik het ongelooflijk aardig en bij deze dus een 10 voor Yassine :+1::+1::+1:

67 likes

Wow, dat is wel een heel goede service! De band staat de Tag ook erg goed!

Fijne vakantie nog!

1 like

zalig zaken doen zo, mooie band en mooi cadeau!

1 like

Een 10+!

1 like

Kijk, dat wordt nu samengevat in : “kleine geschenken onderhouden de vriendschap”. Zulke relaties zijn dan natuurlijk ook vér voorbij gewoon klant/verkoper contacten. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Leuk verhaal. En staal staat hem vele malen beter!

2 likes

Mooi verhaal, dat is nog een service. En inderdaad, erg mooi die stalen band!

1 like

Staat hem zeker goed! Mooi kado hoor.

1 like

Top op staal en wat een service van Tag!

1 like

:thumbsup:
Mooie band met een nog mooier verhaal !
Leuk man ,
Pieter.

1 like

Ik ga dan nu ook maar een paar juweliers toevoegen op Facebook :slight_smile:

5 likes

Een prachtig gebaar , en de band staat er heel goed bij
Enjoy!

1 like

Dat is een mooi gebaar van de beste man! Staat de tag ook erg goed!

1 like

Elk jaar naar Florida en dan ook nog zulke contacten! Heerlijk, man! Staat 'm goed, die band en blijft een gaaf horloge!:thumbsup:

2 likes

Dat is nog eens service :+1: Staat hem goed ook.

1 like

Niks meer aan doen. perfect zo.

1 like

Staat prima en tof gebaar :+1:t2:

1 like

Topcadeau! Tijd voor een goede review op een Amerikaanse site voor deze man lijkt me!

1 like

Nice.

1 like

Dan heb je een goede band en een goede band👍

2 likes