Online luxehorloges

Dag iedereen,

Wat vinden jullie van de site www.bitdials.eu
Hier zelf al zeer positieve ervaring mee.

Verder kopen jullie je horloge aan online zo ja waar vind je correcte prijzen voor mooie horloges ?
Of als het om groter bedrag gaat toch eerder via de vertrouwde juwelier ?
HTTP://bitdials.eu
Groeten Pieter

Betalen alleen met bitcoins???

Wat maakt je zo positief over deze site? Heb geen bitcoins maar de prijzen lijken me nogal hoog op het moment (bijna 1btc voor een explorer bijvoorbeeld).

Handig, een geld wisselkantoor. Stel je hebt bitcoin’s verdiend door mensen op te lichten of online drugs te verkopen. Dan kun je natuurlijk niet al dat geld naar je rekening over laten maken door een exchange. Dus bestel je hier een stapel horloges, die an sich al een de facto betaalmiddel in criminele kringen zijn of je verkoopt ze op Marktplaats en laat het geld aan je overmaken. Alle transacties onder de 15k zijn niet meldplichting dus kun je fantastisch onder de radar blijven. En als je al vragen krijgt dan ben je je bij elkaar gespaarde verzameling aan het liquideren.

3 likes

Nou nou nou, er zijn ook andere manieren om aan Bitcoin te komen. :wink:
Voor de rest ben ik het met je eens, dit lijkt mij ook maar één doel hebben …

Sorry, maar wat een tendentieus gezever zeg. Wat mij betreft (idd, dat is mijn mening zoals jij vast de jouwe hebt) had je het hele stuk na ‘stel’ kunnen weglaten. Je eerste zin dekt de lading wel.

Ik zal me bitcoins niet via deze weg besteden.
Online dit soort aankopen doen is 1 ding, echter gebruik ik dan zeker me creditcard om zo 120 dagen aankoop garantie te hebben.
Daarnaast moet je maar hopen dat deze Duitser legitieme producten aanbied. Whois website info geeft een email adres watch.seller.de@gmail.com… Lijkt niet echt een pro business al met al.

Daarnaast zijn de prijzen ook hoger als je het omzet naar euro.

Uiteraard weet ik dat je bitcoin ook op legitieme wijze kunt verkrijgen (kopen of minen). Voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen cryptocurrency, de materie is boeiend en de achterliggende techniek is revolutionair, maar we hoeven er ook niet voor weg te lopen dat het ook zijn schaduwkant heeft…

2 likes

Jup, zeker omdat de prijzen in bitcoins niet bepaald aantrekkelijk zijn tegenover de waarde in euro’s (met een behoorlijk bied/laat verschil meegenomen) lijken je verhaal niet te ontkrachten…

Goede service, direct contact opname met me na tekenen ontvangst, mooi snelle afhandeling,
Natuurlijk iets duurder maar is natuurlijk afhankelijk van de bitcoin prijs.
Deze had ik vroeger al op legitieme manier gekocht en wou toch dit ens proberen na een review hier en daar over te lezen en zelf eerst contact met hem opgenomen.

Dusja vlotte verzending , vlotte service en natuurlijk alles officiel en echt, wat ik ook heb laten nakijken.
:slight_smile:

Waarom zou je in hemelsnaam ergens online een te duur horloge willen kopen. Het voordeel ontgaat mij volledig. Hooguit om winst uit crypto’s onbelast uit te kunnen geven. Maar belastingontduiking lijkt me geen onderwerp voor dit forum.