Onmogelijke wedstrijd?

Vandaag in de Telegraaf één pagina over horloges, en een wedstijd om een Cerruti horloge te winnen…

Ik dacht daar doe ik aan mee, maar de website van het merk in kwestie blinkt uit in onduidelijkheid, en ik ben blond, dus ik geef het op :frowning:

Voor wie wel een kans wil wagen er zijn 3 dames en 2 herenhorloges te winnen als je kan aangeven:

  • waarmee Cerruti in 1881 begonnen is
  • wat voor soort uurwerk in de horloges uit de Prestige-lijn zitten
  • wat voor glas er in die lijn wordt gebruikt
  • hoe de vrouwenlijn van de Prestige-lijn heet
  • en uit hoeveel horloges de nieuwe Prestige-lijn bestaat (dames en heren)

Antwoorden voor 27 april naar horloge@telegraaf.nl

Succes ermee!

Wat lees ik nou?! Zijn er drie dames te winnen…?? :smiley:

Paul G. Schreef:

Wat lees ik nou?! Zijn er drie dames te
winnen…?? :smiley:

(:smiley: 3 dames- en 2 herenhorloges…

Enne ik baal best een beetje dat ik nergens informatie kan vinden over die Prestige-lijn.
Dinsdag maar eens kijken of ik ergens een folder kan vinden. Geen idee of die horloges wat zijn, het plaatje is elk geval mooi, maar ook de afgebeelde horloges kan ik niet terugvinden op de website :?

Omdat ik toch niets te doen heb ben ik er eens flink in ge-googled maarrrrrr inderdaad weinig tot geen info over de Prsetige. Zou het gewoon het totale aanbod van Cerruti zijn op hun site?
Lastig hoor.
Jur
ps de kans op winnen wordt zo wel groter natuurlijk. Als niemand er uitkomt…

Ik heb een boxershort van Cerutti1881… Ik dnek dat ze met kleding begonnen zijn. Misschien wel hoeden.

Dat is een oudje… :D, maar ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Horloges zijn ze pas veel later mee begonnen.
Ik kan over de Prestige ook niets vinden

volgens mij is Cerrutti bekend van zijn kostuums voor…mannen.

Groet,
Arno.

ik denk dat Jur misschien wel gelijk heeft,dat de hele lijn Prestige heet.
Of dat het juist de clou is om de Prestige lijn te vinden, anders zou het
te makkelijk zijn?

gr Ron

knap stukje zoekwerk…compliment