Voordat ik zo naar bed ga wil ik jullie toch even op iets wijzen.
Er is iemand die zich op twitter horlogeskoopjes noemt. (@HorlogesKoopjes)
Hij heeft ook een site waar hij horloges verkoopt met flinke kortinging. Niet aangesloten bij enige waarborgings organisatie (voor zover ik kan zien).
De site is gelinkt aan een of ander ontwerp en print bedrijf: http://www.mojitostudios.com/
Vind ik ook al een vreemde combinatie.
Ik heb hem al een mail gestuurd waarom hij posts van dit forum op twitter zet.
Ik vind dit een vreemde en vervelende kwestie.
Wij zijn allemaal lid geworden om te kunnen en mogen posten en dan gaat het gewoon twitter op zonder dat we daar naar vragen.
Let op, bij het laden van zijn site geeft mijn virusscanner een alarm aan en gaat gelijk virussen verwijderen.
Even in de gaten houden als je niet de laatste online versie scanner hebt !
Het gaat mij niet eens om zijn horloges. Moet ie lekker zelf weten. Maar ik vind het niet nodig dat er willekeurige posts op twitter veschijnen zonder dat wij daar weet van hebben.
Als het nou nog gevraagd word. Maar dit kwam ik toevallig tegen.
Ik weet ook wel dat dit alles te lezen is en openbaar. Maar mensen zoeken dit bewust op en op twitter kan echt iedereen het zien.
Als een tekst openbaar is wil dat nog niet zeggen dat iedereen deze ongevraagd mag verspreiden volgens mij.
Persoonlijk vind ik ook dat ik fotootjes e.d. post voor de liefhebbers hier en niet voor Jan Alleman. Maar ik zou er ook niet wakker van liggen
Het lijkt me handig dat die link naar de site even weggehaald wordt,
die site is geinfecteerd.
Mijn Virusscanner bericht meteen over een trojaans paard en heeft deze verwijderd.
Groeten,
Marijn
Een probleem heb ik er niet mee, maar erg chic vind ik het niet van meneer @HorlogesKoopjes dat ie gewoon posts van hier één op één doorzet naar Twitter. Beetje parasitair gedrag.
Het is in ieder geval niet erg netjes dat ben ik met je eens. Ik moet zeggen, ik verwachtte een initiatief om het forum op twitter te krijgen! Al ben ik persoonlijk nog steeds niet zo’n fan van twitter.