Ontime-or-bust

In een flitsdeal verkocht aan @Ontime-or-bust, zeer enthousiast, vriendelijke communicatie en snelle betaling. Na ontvangst nog een tevreden terugkoppeling dus :ok_hand:t3:

3 likes

Deze week een fijne transactie gedaan met Jack ( @Ontime-or-bust ) Prettige en snelle communicatie. Eén woord: Aanrader!

Vijf uit vijf… :star::star::star::star::star:

2 likes

Berichtje bij ontvangst, dat waardeer ik :pray:
Makkelijk, snel en vriendelijk.
Jack bedankt :+1:

1 like

Vandaag bij een van der Valk een horloge overgedragen aan Jack @Ontime-or-bust .
Fijne, heldere communicatie. Aardige kerel, maar helaas te weinig tijd voor een wat uitgebreidere (horloge)babbel, maar duidelijk een liefhebber, al jaren, maar pas 9 maanden op het forum.
Kortom, aanrader om zaken mee te doen :ok_hand:.

2 likes

Tudor nato verkocht aan @Ontime-or-bust
Prettige en snelle communicatie :+1:t2:

1 like

Heb net met veel plezier een horloge aan Jack verkocht; top!

1 like

@Vintagelover - dat gevoel is geheel wederzijds :+1:

1 like

Mooie gshock overgenomen van @Ontime-or-bust. Prima contact en snel absoluut schade proof verzonden. Thanks again!

1 like

Horloge (en niet zomaar een, mijn eigen ex :sweat_smile: :ok_hand:) gekocht van @Ontime-or-bust. Wat kan ik zeggen, alles perfect :+1: nogmaals dank Jack :pray:

1 like

Horloge gekocht van @Ontime-or-bust, staat was super :muscle: en prijs messcherp :hocho:. Aanrader!

1 like

Mooie aankoop gedaan van @Ontime-or-bust aka Jack, snel geregeld en afgesproken, alles zoals gezegd en verwacht. Een betrouwbare partner van HF om zaken mee te doen :+1:t2:

1 like