Dus een merk maakt hommages die op de naam na replica’s zijn en nu blijkt dat ze nauw verbonden zijn met de replica scène?
Is het niet pas een strafbaar feit als de naam Rolex wordt misbruikt? Ik snap dat zijn horloges wel erg veel op de Subs lijken, maar de overall look van een horloge lijkt me niet echt vast te leggen of te connecten aan een merk.
Ze zijn één en dezelfde persoon/bedrijf!
En dát gaat niet goedkomen!
Je hebt het artikel overduidelijk niet gelezen!
De eigenaar van Ginault maakt zowel Ginault horloges als replica (nep!) Rolex horloges!
Oke!!!
Ik snap enkel niet dat er zoveel verbazing is
Ik moet ineens denken aan DeLorean, die zijn automerk op de rails hield door middel van illegale (drugs)transacties.
Ik dacht dat doc en marty dat met een Flux capacitor deden?
Mijn excuses, dacht dat we het hier hadden over Ginaults
Bedankt voor het delen, vermakelijk stuk om te lezen.
Dat was een accessoire die later is gemonteerd
Ik vind jou maar een rare vogel. Een konijnenvogel om precies te zijn.
Nee daarover gaat juist de ophef: de maker/oprichter van Ginault was/is tevens een bekende Replica-Rolex producent .
Moet echt elk topic nu verdraaid worden naar Rolex en hun innovaties?
Nee, twee jaar geleden al.
Nou daarom, vanwaar de ophef en verbazing
Snap het ook niet zo, volgens mij was dat toch allang bekend? Die man komt uit de replicahoek en is ze op een gegeven moment ook onder een eigen merknaam gaan verkopen.
Vermakelijke thesis, bedankt voor het delen
Exact. En iedereen die de Ginault zo mooi afgewerkt vindt. Dat geldt ook voor de Replica Rolexen. Die 1:1 modellen gaan doorgaans voor 400 a 500 over de toonbank. doe je er ineens een andere naam op kan je een kleine 1000 euro vragen. Dit is gewoon een hele slimme Chinees.
Albelt Einstein
Dus een Ginault is eigenlijk een kwalitatief goed afgewerkte hommage aan een replica, nu snap ik het.
Ginault, lamenielache