Ontmaskering van Ginault makers op reddit post

Weet niet of dat next level is, maar als dat zo is behalen ze in ieder geval de next level in hun game :+1:.

1 like

Ondanks alles blijven het kwalitatief hele goede horloges.

1 like

Ja dus? Een replica kan ook van goeie kwaliteit zijn.

1 like

Klopt een replica kan idd een bepaalde kwaliteit hebben. Heb nog nooit een TC in handen gehad dus daar kan ik niet over oordelen, een ginault wel en is die 1500$ dollar waard. Nee maar stel je kan er eentje op pikken voor €750, dan heb je best veel horloge voor je geld.

Maar dan blijft het dus een namaak Rolex met een andere naam op. Dat is nu bewezen.

Als je een namaak Rolex koopt en er een Ginault wijzerplaat in zet, dan heb je in feite wat Ginault verkoopt.

2 likes

inderdaad maar voor 500 minder heb je die dus ook maar dan is het een ā€œnepperā€.
Ginault is eigenlijk een plakmerk…

1 like

DIt is toch allemaal een beetje oud nieuws? Of is het nu hot omdat er bewijs is?

2 likes

Doet mij denken aan een buurman met een kever cabrio, een straat verder was er daar plots ook een. Dat was echter een omgebouwde normale kever. Het leven is soms zwaar :innocent:

1 like

Net als alle andere merken die hommages maken, boeien.

:joy:

6 likes

Zal ik ook maar verklappen dat Waccex aka Bobstraps de asso banden van replica Panerai maakt?

Inderdaad maar het wordt nog erger.
Als je dus een Ginault koopt financier je dus eigenlijk iemand die high end neppe Rolex horloges maakt. … Nou lekker dan.

2 likes

Dus een nepper die genept wordt, dit lijkt wel op hele een slechte comedy. :sunglasses:

Jaja, hommages etc. ik weet het. Voor mij persoonlijk zijn dat ook gewoon klonen, jeetje straks gaan ze ook nog kopieĆ«n maken van Steinharts… :wink:

1 like

Ik zou zeggen houdt ze in de gaten want ik verwacht het massaal dumpen van dit merk voor een habbekrats.

Is dat nou het eerst gebundelde bootleg exemplaar van de HF cartoon, terwijl ik elke week op een aflevering moet wachten??? @Jurk heb jij stiekem gebruik gemaakt van ā€˜the eye’ en alle afleveringen al op de nog komende situaties afgestemd??

2 likes

Gebeurt dan toch ook door dezelfde persoon. Die dus niet alleen 500 dollar per neppe Rolex vangt maar het dubbele als je de naam vervangt door Ginault.

Zou niet echt weten hoezo, deze geruchten waren er altijd al. Dus is weinig nieuws onder de zon, alleen grappig dat hier nu zo veel heisa over ontstaat.

1 like

omdat het geen geruchten meer zijn. + dit was voor mij nieuw.

Het gaat er niet om waar het varken vandaan komt, maar dat er traditioneel luchtgedroogd wordt zonder nitriet als ik het mij goed herinner. Dat zou parmaham minder carcinogeen maken. :grin:

2 likes

wie koopt er nu nog een Ginault nu dit bevestigd is? Ik heb niks tegen kopen van Hommage merken maar een merk met een eigenaar die tevens 1 van de grote fabrikanten van high end Rolex replicas is, oh hell noooo

1 like