Ontvangen! de Sea-Gull M182SK

Het begon met het tegenkomen van een skeleton horloge op internet. Ik dacht, dat wil ik ook. Dus op zoek en ik kwam er snel achter dat er veel rotzooi te koop was. Er zijn natuurlijk diverse goede en betrouwbare merken te vinden, waarin ze bepaalde kenmerken van een skeleton horloge hebben overgenomen. Ook zijn er diverse echte skeleton horloges te vinden, maar over het algemeen buiten mijn budget. Helaas. Dan maar een paar lijntjes op dit forum uitgooien en kijken of er iemand is die mij verder kan helpen. Dit was gelukkig het geval en iemand bood mij zelf een mooi horloge aan. Helaas niet mijn smaak en ook net te prijzig. Het merk Sea-Gull kwam ook ter sprake en dit leek mij een mooi alternatief. Betaalbaar en ‘hopelijk’ redelijk betrouwbaar, ondanks het Chinese predikaat. Weer een paar dagen surfen op internet en een aantal aanbieders gevonden. Ook hier verschilde de prijzen nogal eens, dus wie te vertrouwen. Een tweede lijn werd hier uitgegooid en ja hoor. Beet. Een betrouwbare forumlid had al eens eerder op een site iets besteld en dit was allemaal keurig afgehandeld.

Na nog een paar dagen wikken en wegen toch de gok maar genomen en het horloge van mijn tijdelijke ‘verslaving’ op deze site besteld. Snel een reactie en een keurige track and trace op het verzonden pakketje.

Twee weken laten… Ding dong. (Chinees uurwerk)

een keurig ingepakt pakketje, dat pas werd overgedragen door middel van een paspoort controle. Keurig.

En het lange wachten was het waard.

Nu nog hopen dat het goed en stabiel blijft lopen… Time wil tell

Prachtige skeleton (tu) Veel plezier ermee!

Hier is er ook één in aantocht, misschien zaterdag binnen. Tis trouwens geen Sea-Gull :wink:

Proficiat!

Veel horloge voor een leuk bedrag, zo kun je jezelf nog eens trakteren zonder al te grote impact op je bankrekening. En Sea Gull maakt helemaal geen slechte uurwerkjes. Veel draagplezier.

Gefeliciteerd!!! IK Heb er zelf geen, maar hoor eigenlijk nooit klachten over Sea-gull uurwerken. Dus volgens mij zit het wel snor.
De achterkant wil misschien ook nog gefotograveerd worden :wink:

Gr Wouter

Proficiat.

leuk horloge. het blauw komt mooi uit

Ik heb toevallig dezelfde besteld via Ebay.
Ongeveer een week geleden, ziet er goed uit!

Bij deze. Krijg alleen geen goede foto zonder licht reflectie

wk1 Schreef:

Gefeliciteerd!!! IK Heb er zelf geen, maar hoor
eigenlijk nooit klachten over Sea-gull uurwerken.
Dus volgens mij zit het wel snor.
De achterkant wil misschien ook nog gefotograveerd
worden :wink:

Gr Wouter

Bij deze. Krijg alleen geen goede foto zonder licht reflectie

Erg fraai, gefeliciteerd (tu)

Hier een plaatje van een SeaGull skelet-neefje:

Groeten,

Martin

Dank je. De achterkant mag er ook wel wezen. Je zou 'm bijna onderste boven gaan. Dragen :smiley:

Gr Wouter

Van harte gefeliciteerd met deze naakte schoonheid!
Het Skeleton principe spreekt mij ook erg aan, maar ben nogal eens geschrokken van de prijzen. Misschien ga ik ook eens bij Sea-Gull snuffelen :smiley: