Wie heeft raad!
Ik kom van een verzameling 20 plus, was een warboel en irritatie. Horloges die je echt te weinig draagt omdat ze net niet lekker zitten of andere wazige reden. Het streven afbouwen en dat lukte met af en toe een aankoop die ook weer snel verdween. Nu nog twee stuks een Seiko monster 1e generatie met oranje plaat. En een prachtige Omega Seamaster geheel compleet. Ik dacht zoals zoveel andere leden dat dat het doel was. Continu zie je een topic verschijnen met heb nu rust, enz enz. Ik heb echter geen rust, voldoening enz maar ben serieus aan het kijken wat de volgende wordt en als dan de seamaster het veld moet ruimen dan moet dat maar. Vaak is het begeren leuker dan het hebben, en ben ook best tevreden maar rust NEE!
Ook heb ik hier al eens geschreven bv met de monster eindelijk ik heb hem weer en nu gaat hij niet meer weg, maar kan ik nu niet meer beloven.
Heb ik de juiste horloges nog niet gevonden voor mezelf? en is dit veelvoorkomend haha. Of gewoon lekker blijven flipperen?
Misschien vreemd , maar ik zeg meer high end gaan , en dan ongeveer 3 klatsers in huis zien te krijgen.
Je portomonee is dan leeg denk ik , dat dwingt wel rust af
Een omega is zeker een mooie klatser nog 2 te gaan
Maar de eeuwige rust vinden dat is een utopie , gaat nooit lukken denk ik
Ik moet zeggen, ik heb er nu 4 die ik al lang op mijn lijst had staan. Nu ik ze eindelijk alle 4 heb, is bij mijn echt de rust gekomen.
Ik denk zolang je niet weet wat je echt wilt, dat je nooit rust zult krijgen.
Dus voordat je alles verkoopt, kijk en denk er goed over na wat je echt wilt hebben. Dan komt de rust vanzelf.
Ps(en niet te veel dan op het verkoop gedeelte kijken)
koop gewoon iets van 2 tientjes, de spanning in afwachting van de pakketdienst en het unboxen blijft hetzelfde en maak er daarna een NA topic over,
daarna er een ander bandje op prutsen… voor je het weet ben je weer een week verder en heb je maar 2 tientjes uitgegeven